G-shock only

Ik heb daar recentelijk besteld. Prima hoor. Binnen een weekje was mijn G Shock binnen. Scheelde me toch een EUR 100 met de prijs hier :wink: Service e.d. heb ik niet nodig. Alleen een scherpe prijs. Gewoon een keer proberen @Nick299

3 likes

Ik heb er een Seiko gekocht. Alles top. Een vriend van mij heeft een G Shock steel gekocht ook alles prima en goedkoop

1 like

Nee, helemaal niet @Nick299. Ze sturen het op en er zit geen prijskaartje bij, dus bewaar je digitale bon. Komt uit Hongkong. Waarschijnlijk al naar centraal punt in Europa gebracht. Je weet uiteraard maar nooit … geen garanties :point_up: Voorlopig geniet ik van het succes zo lang het duurt, want alles is tijdelijk. Er hebben meer leden besteld bij ze: eGlobalcentral.nl / eGlobal Central = HongKong!

1 like

Dit model gekocht voor een vriend van mij. Dit is zijn tweede, ik vrees dat ik hem aangestoken heb :grinning:
GA-100L-1AER

Ik ben zelf op zoek naar een nieuwe G Shock. Of een 5600 model of toch een ander model. In iedergeval geen compleet zwarte. Ik heb nu een GWA-1000-1A en een 5600KG.

Kleine shortlist so far.

1 like

$7.400,00 voor een G Shock. http://www.gshock.com/watches/MR-G/MRGG2000HT-1A

GA-100L-ADR

1 like

Did it again :grin:

11 likes

Oops…

1 like

Ja dat… :wink:

Mijn eerste post!

ook fan van g-shock! zal zo een foto plaatsen :slight_smile:

1 like

Hierbij mijn collectie
Wil wel de rasta verkopen ivm aankoop nieuwe tissot
En in de toekomst meer gsteels

4 likes

Je doet je leven lang met een gshock. Is zeker zijn gekd waard en zijn zeer mooi afgewerkt.

Gisteren deze binnen gekregen na lang wachten, echt uniek😊 Nog niet eerder gezien

2 likes

Vertel eens Erikje…
Waar kan ik die boutjes bestellen ? Heb de band, niet de boutjes.

Gr.
Rob

Dit is de officiele NL Casio spareparts leverancier.
Dit is hun webwinkel:

http://www.bestellenmaar.nl/Webwinkel-Category-138839/Casio-horlogebanden.html

Als dat niet lukt voldoet een e-mail. De webwinkel is niet vooruitstrevend maar hun service wel (mijn ervaring).

Nieuwe aankoop!

7 likes

Je mag hier nog niet verkopen, boefje.

excuses!

nice!