Gaat het doek nu echt vallen voor de SKX007?

Nu t nog nieuw kan :wink:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

4 likes

Want? Bron?

Voorlopig heeft niemand hier een harde bron gegeven voor het verhaal dat productie zou stoppen. Allemaal horen-zeggen-verhalen waar dit topic op gebaseerd is. Dus, om een bron van het tegenverhaal te vragen is raar.

Externe ruis zeg ik. Allemaal speculatie op diverse fora aan de hand van bovenstaand artikel.

Blijkbaar gaat de skx007 er dus nog niet uit maar Monster wel :confused:

Het is inmiddels een lange draad. Maar als je 'm doorleest, zie je dat ik in ieder geval twee bronnen noem. Hierbij meld ik ook dat ik in een van de twee gevallen, de informatie niet uit eerste hand heb, maar van een WUS-lid dat een Seiko-medewerker heeft gesproken tijdens Baselworld. De andere bron is een Seiko AD. Dus toch niet zo heel raar dat ik hiernaar vraag, lijkt me.

Verder is dit forum, volgens mij, een plek waar horlogeliefhebbers komen om meningen uit te wisselen en informatie te vinden over horloges. Veel mensen vinden het fijn als deze informatie betrouwbaar is, of in ieder geval onderbouwd wordt. Het internet is immers voor 90% gevuld met totaal waardeloze ‘nonformatie’. Vandaar dat een onderscheid tussen onderbouwde mening, feitelijke informatie en ‘zomaar een opmerking’ imo wel degelijk van belang is voor de kwaliteit van een topic.

Overigens heb ik verder geen enkel belang bij het stoppen, terugschroeven van de productie of nóg 20 jaar doorproduceren door Seiko van de SKX. Zou het persoonlijk alleen jammer vinden, om in mijn OP genoemde redenen.

1 like

Kijk, dat vind ik dus waardevolle info, met bron.
Hoop Rob binnenkort weer te spreken en zal 'm eens even ‘doorzagen’ over de SKX en het Monster. Damn, moet ik er nou toch nog gauw een Monster bij gaan kopen? Heb ook nog twee Turtles en een 5 in aantocht… Houdt dit dan nooit op?!:scream::wink:

2 likes

Gerrit Nanne heeft nog oude oranje monsters, recent nog een gekocht.

Natuurlijk moet je een Monster kopen. Wat is een mens zonder Monster.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

3 likes

Gelukkiger?

5 likes

Een mens zonder de noodzaak om op de tijd te letten is gelukkiger.

En stel nou dat het doek wel valt, wat dan? Kunnen ‘we’ geen 007 meer kopen. Who cares, mooie aanleiding om eens wat anders te proberen. Zo super is zo’n 007 nu ook weer niet.

Allemaal aan de turtle…

Bijvoorbeeld!

Pardon? Ik zou een nier inruilen voor dat icoon! :laughing:

Ik zou er gewoon één kopen en verder niet zeiken.

1 like

M’n eerste generatie Black Monster was m’n eerste Seiko duiker (en het begin van een hardnekkige verslaving :worried:). Heb 'm nog steeds en zelfs vandaag om de pols.

Gaat ook niet meer weg, deze.

En hoewel duidelijk zal zijn dat ik erg gecharmeerd ben van de SKX007 (en overige varianten), moet ik zeggen dat ik toch wel erg veel zin heb in een Turtle! Of twee… :slight_smile:

2 likes

U stelt mij teleur, met zulks taalgebruik. In juli gaan er 300 ballen naar Rob voor een presidential en domed saffier.
Mij hoor je zeker niet zeiken.