Geckota C1 Racing

Ja het is quarts maar ik wordt er toch wel door gegrepen… Leuke beater voor dat geld…

https://www.watchgecko.com/geckota-c1-racing-chrono-v02-watch.php#product-tabs=2

7 likes

Die is wel gaaf.
Nu nog een Seagull mechanical Chrono uurwerk erin en het is een instant hit!

2 likes

Wit op de milanaise vind ik wel errug aantrekkelijk…

2 likes

Vind ik ook de mooiste uitvoering…

1 like

Laatste tijd zie je steeds meer van die geckota’s. Ik vind deze ook best wel geslaagd!!

Mijn beste,

Idem dito.
Prima positie van het datumvenster ook!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Mooi, maar de panda versie lijkt grijze subdials te hebben i.p.v. zwart.
Jammer, anders lijkt het mij wel wat.

1 like

Wel een heel leuk ding voor erbij. En idd op mesh errug mooi.

Inderdaad als die gewoon zwart wit was geweest had ik hem direct aangeschaft.

Ik vind het echt wel leuke klokjes. Bijna de pre-order gedaan maar vanwege de afmetingen werd het een andere geckota. Ik ben wel benieuwd naar de NA van een forumlid die deze heeft besteld!

Boeiend dat het quarts is. Of is dit een beetje vloeken in de kerk?

Vind ze wel wel leuk, zeker op die mesh.

Datum venster is mijn inziens wel te groot en aanwezig.

Best aardig, maar ik vind de pushers wat aan de lange kant.
Zou voor mij een no go zijn.

Grt.

Even met de dremel er langs…

Leuk merk en betaalbaar om de collectie wat breder te maken. Go for it :facepunch:

Gisteren met een slokkie op uit de koningsnacht een pre-order gedaan voor de zwarte. Heb er nog geen spijt van nu. :smiley:

1 like

Geinige dingen, dat logo ziet er wel vreemd uit op elke foto.
Lijkt er wel last minute ingeplakt met paint ofzo :thinking:

Ik kijk uit naar je na topic!

Gaaf ding, echt een eigen look. Zwart op milanaise geeft me een racing vibe.

Ik vind de panda het minst geslaagd. De zwarte heeft mijn voorkeur, ik ben serieus geïnteresseerd.
Hoewel de versie met rode / oranje accenten ook wel “lekkah” is. Net nu ik had bedacht zeker te weten voor de Steinhart Nav B 44mm te gaan sparen. Bedankt jongens… :expressionless:

Over het uurwerk; een Seiko mecha-quartz? Daarmee waren de eerste series Vratislavia Conceptum Heritage Chrono’s ook mee geleverd. Ik meen mij te herinneren dat er problemen mee waren waardoor de latere series zijn geleverd met Myota uurwerk, weet iemand hier meer van?

Eerst maar bedenken welke ik mooier vind. De “moonwatch”-homage is net wat klassieker.


Kwestie van tijd dat ik met een slokkie op de witte zal pre-orderen…