Geen weet van afkomst

Hallo Allemaal,

Weet iemand de herkomst van het horloge merk Stührling? Ik vind dat dit merk prachtige modellen heeft
maar welk caliber zit hier in? En van waar komt dit horloge? Is dit iets of eerder brol om af te blijven?
Wie kan me hierbij helpen aub?

Vriendelijke groeten,

Bart.

Het is een Amerikaans merk. Vernoemd naar een Zwitser, Max Stuhrling. De horloges zelf worden in China gemaakt.

Hier kun je meer info vinden over de uurwerken die worden gebruikt
http://www.stuhrling.com/automatic.html
Wanneer je de zoekfunctie op het forum gebruikt krijg je mee info over hoe de verschillende leden tegen dit merk aankijken

Wel eens van Google gehoord?

Man man man :unamused:

1 like

daar vind ik niet veel terug wat kan helpen. Maar op dit forum sta ik al een stap verder uitgezonderd op jou reactie dan natuurlijk!

4 likes

Beter van afblijven dan? Ze zijn mooi maar dit caliber zal dan niet veel voorstellen neem ik aan!
Vriendelijk dank voor uw reactie!

Allemaal hartelijk dank voor jullie reactie. Nu ben ik alweer wat wijzer geworden!
Mvg,

Bart.

1 like

forum maar opheffen dan?

2 likes

Ja goed plan :thumbsup:

Man man man

Man man man

Speciaal voor jou is er een knopje op het forum:

5 likes

Oh Boy you did it again!

1 like

Yes! :grin:

naast kenners zitten er blijkbaar toch ook enkele idioten tussen die hun vrije tijd dan zo maar besteden! Als ik op Google niet kan vinden wat ik zoek, dan ga ik maar op dit forum. Niet iedereen kan dan meespreken over het gevraagde onderwerp maar dit vind ik het niveau van een kleuterklasje! Daar zullen het sommige toch wel mee eens zijn neem ik aan!

1 like