Ik ook niet eigenlijk
Haha klopt, ergens baal ik dar het niet door is gegaan
Ik ook niet eigenlijk
Haha klopt, ergens baal ik dar het niet door is gegaan
Heeft dit horloge de meeste ups gehad ? Of is er in de geschiedenis ooit nog 1 met meer geweest ?
Ik sluit me van harte aan bij deze felicitaties. Ieder upje maar weer checken, eindeloos bedenken of ik de koper zou moeten zijn. Maar nu dan eindelijk verlost van die innerlijke strijd! Gefeliciteerd!
mij god, Thonis! Inderdaad gefeliciteerd met deze mijlpaal.
Ik denk dat niemand nog had durven dromen dat hij hier op HF nog verkocht mocht worden.
Naast al dit moois moet ik je toch bekennen dat er nu wel een bepaalde leegte is gekomen. Stug hebben we al je ‘upjes’ geliked en het magische getal van 50 ‘upjes’ en de daar, voor ons bijbehorende likes, was in zicht. WAT NU?!
Desalniettemin nogmaals gefeliciteerd met de verkoop!
ik kan me nog een kontiki herinneren…
https://www.horlogeforum.nl/t/verkocht-eterna-super-kontiki/144494/59
ja die had er meer
Haha kak…
Dan moet je nog ff maat
Mooie running gag!
Heb erg gelachen om dit topic, dank!
Nice, is gewoon een cool horloge. Zeldzame limited van 500 ook Het verbaast je soms op HF wat wel en niet verkoopt.
Hier de vintage variant die ik gehad heb
Prachtig.
Ik heb een heel lijstje met “net niet” horloges. Best interessant, maar:
Ja en zo hebben andere mensen weer een heel ander lijstje, gaat me vooral om de prijs van dingen. Soms verkopen prima geprijsde dingen niet, en dingen die te duur zijn wel. Ik heb daar wel vaker mijn verbazing over uitgesproken. Voorbeelden genoeg.
Nu werd er gisteren ook weer door Selie geroepen dat het horloge veel te duur was en de prijs naar beneden moest. Maar ik vond deze prijs helemaal niet zo onrealistisch. Maar ik denk dat veel mensen na veel ups denken dat er wat mis mee is en hem uit hun hoofd zetten.
Volgens mij was het een prima prijs. Ik heb hem laten liggen omdat ik twijfels had over of ik hem ooit echt zou dragen, en over de band. Maar de prijs was prima.
Ik zou wel een topic willen aanleggen met “net niet”, maar het is vervelend om als je een horloge probeert te verkopen er allemaal “net niet” redenen over te lezen. Dus beter van niet.
@Thonis wat ik mij nog afvraag wat je met al die vrije tijd gaat doen? 48 van de 110 reacties in je profiel waren over dit horloge. Dus grof weg 40% van je activiteiten valt hier weg. Wil jij mij anders helpen de Zenith te verkopen?
Mooi geweest