Gelezen: 1e NK HORLOGEGOOIEN in Zenderen!

Als die net zo stevig is als de prijs dan zit het wel goed :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Lounge? Hoor ik nu voor het eerst en heb ik dan toegang? Kan mijn trustlevel niet vinden.

2 likes

Nee. Is op uitnodiging, dat gaat niet automatisch.

2 likes

Wie nodigt mij uit dan?

1 like

Volgens mij moet één van je topics een keer gefeatured zijn in de top topics van het forum om in aanmerking te komen en daarna krijg je bericht!

1 like

Oud citaatje over het afsluiten van de menigte.
En inderdaad op uitnodiging. Elk elite lid mag één ander lid uitnodigen.

3 likes

Ik kan @Da_Watcher wel voordragen, ik ken hier verder toch haast niemand. :joy:

Zet jij het toelatingsexamen Basiskennis Horlogerie even klaar @SwedishChef?

Ik heb vorig jaar @Watch2Morrow voorgedragen, die zes keer voor dat examen is gezakt. Hoe gaan we daar nu mee om?

4 likes

Dat kan. Maar voldoet hij aan het lijstje met eisen? Wel even goed checken.

Niet openbaar, niet iedereen wil zijn inkomen delen.

Goed om ook leren om te gaan met tegenslagen.

3 likes

:joy: goed, dat is dan geen lounge voor mij en blijf gewoon een tweederangs lid.

2 likes

Simpel: Aanmelden lounge

4 likes

Ah, promotie gemaakt?

2 likes

Dank u,Dank u.
Ben benieuwd of ik door de ballotagecomissie kom.

Heb nu geen hommage om :sunglasses:

1 like

Ja, dat gaat rap hier.

1 like

Inderdaad, hoewel je met een een ui als urenwijzer en een patatvorkje als secondewijzer nu ook niet echt bonuspunten scoort bij de jury. We gaan wel even in beraad.

U hoort van ons.

4 likes

ik ook… :joy:

2 likes

Voldoet een c65 vintage wel?
Ga ik denk ik toch kopen dus dan wordt het spoed nu voor de lounge :joy:

1 like

image

6 likes

Oh oh, de baas is aan het typen.

2 likes
2 likes

Hoewel off topic wil ik vanuit de moderatie toch even een voorbehoud plaatsen. De witgouden lounge-naambordjes zijn nog steeds in bestelling maar omdat de sponsor heeft zich teruggetrokken loopt eea vertraging op. Dat betekent dat de juwelier pas verder gaat met maken nadat de aanbetaling van eur 1500 voor deze batch van 15 bordjes is gedaan.
Mijn oproep is dus om terughoudend te zijn met het aanbrengen van nieuwe leden voor de lounge totdat een nieuwe sponsor gevonden is en er weer bordjes kunnen worden uitgeleverd.
Het huidige ledenbestand van 25 wordt vooralsnog aangehouden.

12 likes