Genieten en denken

Lekker biertje op de bank… beetje tour du jour dr bij :smile:

Hmm… vakantie komt er aan. Veel wandelen. Tenten opzetten, afbreken en veel in de zee en in de golven liggen (al dan niet met plankje ;-))

Wat ga ik meenemen?!? Reeds terug gebracht naar een top 3 vakantie klokjes.




In alles neig ik overigens naar de SMP… alleen de clasp is slechts enkel met twee knopjes … voelt niet relaxed. In zee af is foetsie.

2 likes

MM, kan het niet onderbouwen :yum:

3 likes

Allereerst…De Leffe​:+1::+1::+1:

De Omega zou ik persoonlijk veilig thuis laten.

1 like

De Seamaster is heel mooi, die zou ik zo mooi houden en thuislaten. Dan maar de MM meenemen, liever een extra kras daarop. Maar wat een heerlijk luxeprobleem :smirk::blush:

Voor mij de Breitling. Iets robuuster, daar waar de andere twee voor mijn gevoel wat ‘netter’ zijn.

Alle drie mee, wisselen
…en mogen ze thuis met een gerust hart de hut leeghalen.

3 likes

Ga zo weer aan de IPA’s… mischien helpt dat wat :wink:

Dat is een vakantieselectie van een hoog kaliber! Ik zou ook de MM lekker om de pols doen in het zonnetje.

Dat is wel een grappige zienswijze. In mijn ogen is juist de Breitling wat chiquer.

Die inbreeklogica had ik ook al bedacht haha!! Maar uit de tent zijn ze nog sneller weg :-0

Mooie vakantie horloges!

Alleszins een vakantie horloge hoort voor mij op een NATO.
extra zekerheid naar falen van springbars of dergelijke, en je kan verschillende extra NATO’s meenemen en daardoor met één horloge meerdere Moods creëeren .

MM dus voor mij… (Of de Breitling, tweede optie (op NATO))

‘Edit’ als dit je vakantiehorloges zijn, wat heb je dan nog in de collectie?

Breitling meenemen, laat je nooit in de steek.

’ vakantie klokjes ’

Klokjes… :grimacing: ( en dan alleen nog maar voor de vakantie )

Wat blijft dat toch vrij hopeloos klinken…

Maar fraai trio zo.
Ik had de MM maar meegenomen…

1 like

Nou niet heel veel anders spannends. Het normale seiko/citizen duikerspul laten we maar zeggen :wink:

Laten we dit mijn toppers noemen. Maar van die toppers wil ik ook 200% genieten. Dus die krijgen stiekem alle draagtijd :sunny: de anderen draag ik max een dag achtervelkaar.

Ik neig ook naar zulu/nato ivm springbar verhaal. Vamorgen even SMP op zulu gedaan. Ook mooi! Maar redt het dan niet bij de mm300

Denk dat de mm300 voor loopt nu. Neem ik hem op staal mee en in de lastste strandweek kan ie dan mooi op zulu. Maar kan zomaar ineens SMP worden…

Mijn beste,

Ja!! Zo zou ik het ook doen.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Alle 3 bij de bank leggen en met een G-shock erop uit. Tehminste, dat doe ik. Maar als ik moest kiezen tussen deze 3… de Colt. Enerzijds, omdat ik krassen en breuken op de andere 2 meer afbreuk vind doen aan de modellen dan de Breitling. De Colt wordt er hooguit stoerder op. Afgezien van het dubbel gecoate glas. Krasjes/scahde daarop zou ik van balen.

De MM

Stoere vakantie klok met een band waarbij de kans op verliezen een stuk kleiner is,

Fijne vakantie.

Elf.

MM, de ideale vakantievriend! Zat tijdje terug met eenzelfde vraag, ben er nog steeds niet uit aangezien ik geen MM heb… :wink:

1 like

Genieten kan soms heel simpel zijn. Lekker biertje en een goed tv programma.

Iedere vrijdag kan ik genieten van het weekend in te luiden met een lekker speciaal biertje i.c.m. Top Gear! :wink:

3 likes

De Breitling op rubber!

Kun je de MM dan eindelijk aan mij verkopen :wink:

2 likes