Genieten en denken

Dat is wel een grappige zienswijze. In mijn ogen is juist de Breitling wat chiquer.

Die inbreeklogica had ik ook al bedacht haha!! Maar uit de tent zijn ze nog sneller weg :-0

Mooie vakantie horloges!

Alleszins een vakantie horloge hoort voor mij op een NATO.
extra zekerheid naar falen van springbars of dergelijke, en je kan verschillende extra NATOā€™s meenemen en daardoor met Ć©Ć©n horloge meerdere Moods creĆ«eren .

MM dus voor mijā€¦ (Of de Breitling, tweede optie (op NATO))

ā€˜Editā€™ als dit je vakantiehorloges zijn, wat heb je dan nog in de collectie?

Breitling meenemen, laat je nooit in de steek.

ā€™ vakantie klokjes ā€™

Klokjesā€¦ :grimacing: ( en dan alleen nog maar voor de vakantie )

Wat blijft dat toch vrij hopeloos klinkenā€¦

Maar fraai trio zo.
Ik had de MM maar meegenomenā€¦

1 like

Nou niet heel veel anders spannends. Het normale seiko/citizen duikerspul laten we maar zeggen :wink:

Laten we dit mijn toppers noemen. Maar van die toppers wil ik ook 200% genieten. Dus die krijgen stiekem alle draagtijd :sunny: de anderen draag ik max een dag achtervelkaar.

Ik neig ook naar zulu/nato ivm springbar verhaal. Vamorgen even SMP op zulu gedaan. Ook mooi! Maar redt het dan niet bij de mm300

Denk dat de mm300 voor loopt nu. Neem ik hem op staal mee en in de lastste strandweek kan ie dan mooi op zulu. Maar kan zomaar ineens SMP wordenā€¦

Mijn beste,

Ja!! Zo zou ik het ook doen.

En voor straks: ā€œBuona Notteā€ en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Alle 3 bij de bank leggen en met een G-shock erop uit. Tehminste, dat doe ik. Maar als ik moest kiezen tussen deze 3ā€¦ de Colt. Enerzijds, omdat ik krassen en breuken op de andere 2 meer afbreuk vind doen aan de modellen dan de Breitling. De Colt wordt er hooguit stoerder op. Afgezien van het dubbel gecoate glas. Krasjes/scahde daarop zou ik van balen.

De MM

Stoere vakantie klok met een band waarbij de kans op verliezen een stuk kleiner is,

Fijne vakantie.

Elf.

MM, de ideale vakantievriend! Zat tijdje terug met eenzelfde vraag, ben er nog steeds niet uit aangezien ik geen MM hebā€¦ :wink:

1 like

Genieten kan soms heel simpel zijn. Lekker biertje en een goed tv programma.

Iedere vrijdag kan ik genieten van het weekend in te luiden met een lekker speciaal biertje i.c.m. Top Gear! :wink:

3 likes

De Breitling op rubber!

Kun je de MM dan eindelijk aan mij verkopen :wink:

2 likes

Nou de omega valt al afā€¦ die gaat op reis naar Omega Brusselā€¦

Dan zal het wel de seiko wordenā€¦

@bouke wat is er gebeurd?

Klokjesā€¦juist jaā€¦

oeiā€¦ reparatie? Ik zou voor de MM gaan. Zelf neem ik de monster mee op vakantie.

1 like

1 mierenneuk dingetje. De index op 1 is iets ruwer qua lume dan de rest. Dus iets groffer en niet met een mooie bolling. Een ander zal het niet zien maar sinds ik het in een bepaalde lichtinval heb gezienā€¦ what has been seen cannot be unseen :wink:

2e. Opwinden gaat behoorlijk grof. Ik zag hier niet echt iets kwaads in. Had wel meer gelezen en gehoord over Omega cal 2500ā€¦ maar de juwelier adviseerde mij met klem niet meer met de kroon op te winden!

Naja. In ieder geval zit ie nog ruim in de garantie. En voor de rest geen val-schade ofzo. Dus zou m.i. geen probleem moeten zijn.

Zij konden het wel doen (officiƫel omega servicecenter). Maar voor garantiewerk moet het opgestuurd worden.

Dus maandag breng ik hem even langs met garantiekaart.

We wachten af :smile:

Slecht nieuwsā€¦

Omega is nog lang niet terugā€¦

GOED nieuwsā€¦

Wijzerplaat wordt vervangen en uurwerk krijg full-serviceā€¦ en dit alles voor NOP onder garantie :smile:

Tot die tijdā€¦

1 like

Jij moet een super vakantie hebben gehad @bouke :sunny:

Dat heb ik zeker Gio. Maar helaas al weer twee weken aan de slag :-p

Maar nu WEEKEND!!

1 like