Gespot voor de liefhebbers in Thailand

Zoals iedereen volgens mij op vakantie doet is als de mogelijkheid zich voordoet horloges kijken. Onderstaande limited editions kwam ik onderanderen tegen.


7 likes

Niet alleen kijken.

1 like

Beide zijn alweer enkele jaren geleden uitgebracht door Seiko. Verbaast me eigenlijk dat je deze ergens nieuw in een winkel tegenkomt.

Van dit ‘Sun’ Monster is ook een ‘Moon’ versie. Een forumlid hier had ze allebei en nog een heleboel andere LE Monsters.

Maar blijft leuk spul. En weet niet wat dit Monster moet kosten. Maar kon wel 'ns een interessante ‘investering’ zijn. Meeste LE Monsters blijven in waarde stijgen en Seiko is dit jaar überhaubt gestopt met het maken van de Monster modelserie.

2 likes

Net terug uit Thailand. Seiko The Sun en de rode LE Seiko 5 liggen nog in elke Thaise Seiko shop, lastig verkoopbaar daar… Jammer, want zijn toch echt mooie modellen!!

Sumo LE’s en de nieuwe Zimbe Turtle zijn wel lastig te vinden, ook in Thailand, dat is een betere investering.

Maar om te dragen: Dan zou ik gaan voor de rode SRP501, echt unieke kleurstelling, erg mooi horloge!! Ff langs China Town Bangkok, in elke Seiko Shop nog te koop. Prijs 400-500 euro

Yep … c’est moi :blush: Iemand had er al een topic over gemaakt toen hij op vakantie was in Thailand. Die Sun Monster heb ik ook regelmatig gepost hier. Zie Monster only topic :wink:

1 like