GESTOLEN Tudor GMT

We gaan beetje off topic maar kreeg bij de Lange ook extra een ALS tas mee naast de anonieme stoffen (!) die hun hanteren.

2 likes

horloges dienen om te dragen en van te genieten, je hebt jezelf niets te verwijten.
Het zijn die smerige fu**ers die met hun fikken van andermans spullen moeten blijven.
Hopelijk worden de daders gevonden en gestraft en krijg jij jouw horloge terug.

24 likes

Precies dat ! :+1:t2:

5 likes

Sorry, het was omgeving Rembrandtplein ipv Leidseplein.

1 like

Kan je je nog inhoudelijk herinneren hoe de truc ging? Puur ter lering voor het forum.

4 likes

Ik vermoed dat het antwoord in dit topic staat…

De voetbaltruc

1 like

Wat vreselijk zeg!

Bij SC Amsterdam kreeg ik letterlijk de vraag wat voor tasje ik wilde, kon zelfs een plastic tas krijgen van een andere winkel (uiteindelijk die gekozen (alternatief: egaal witte of SC kartonnen tas)). Ze vertelde dat mensen letterlijk 100m buiten de winkel beroofd werden.

6 likes

Heel kut man! Ze zijn dus weer actief na de corona ook.

Benieuwd of ze überhaupt wisten dat het een tudor was ipv een rolex, klote tuig.

1 like

Heel erg naar dit. Ik hoop dat het opgelost wordt.
Mosterd na de maaltijd maar mijn algemene tip aan iedereen is goed verzekeren. Niet goedkoop maar wel zorgeloos.

Tuurlijk. Ook anderen dan Tudor kunnen service uitvoeren hoor. Of hij wordt doorverkocht aan iemand die te goeder trouw is. Zie het dan nog maar eens terug te krijgen.

2 likes

Misselijke gasten… zo zonde dat je niet met mooie spullen rond kan lopen zonder dat ze het je af willen nemen. Ik draag om deze reden helaas nog maar sporadisch mijn mooie horloges op drukke plekken.

Hoe ging die truuk in zijn werk?

1 like

Ik vind het vooral heel irritant dat je blijkbaar na moet denken welk horloge je kunt dragen als je ergens naar toe gaat.

4 likes

Hoe ging die truuk in zijn werk?

1 like

Goed kloote man,sterkte. Politie doet hier vrij weinig aan. Ze hebben zn handen vol om eigenwijze mensen erop te wijzen dat ze een mondkapje moeten dragen!!!

Ligt er wel aan hoeveel je ervoor betaald, het blijft heling, ondanks dat je wellicht te goeder trouw kocht hebt. Maar neemt niet wrg dat het gewoon klote is en dat men van andermans spullen moet afblijven.
Sterkte

Absoluut mee eens. Maar heb het meegemaakt dat de koper een marktconforme prijs heeft betaald en geen aanleiding had om te vermoeden dat het om gestolen waar ging. En dan dan sta je zonder bewijs dat het horloge Oorspronkelijk van jou was behoorlijk machteloos.

2 likes

Als een AD zegt dat 100m verderop je beroofd kan worden vind ik dat ze moeten samenwerken met de politie in eea op te lossen.

4 likes

Hopelijk komt die weer bij terug.

Tsja maar ja is en blijft Amsterdam (in mijn geval), straal van 100m is voldoende. Dichtsbijzijnde garage is voorbij Vondelpark en als je met de trein bent moet je nog een aardig stuk naar CS.

Enige oplossing is voor de deur parkeren maar had m’n PC-hoofd-tractor niet bij me. :yum: