Geuploade foto's gedraaid sinds update forum

:thinking:

hier nooit echt weg geweest… :frowning:

1 like

2 likes

Kan ik ook :grin:

1 like

Was grapje maar ik heb het probleem inderdaad ook. Moet foto’s van de S9 eerst even bewerken en dan gaat het wel goed.

1 like

Wat ik 100x irritanter vind is dat ik op m’n mobiel constant offcenter tik op m’n scherm. Dan probeer je een tekst te selecteren maar dan raak je iets 1-2cm hoger aan. Woesj, bericht weg…

Ik moet soms wel 10x het scherm sluiten, het hele scherm uit doen, weer openen, etc voordat ik weer normaal op het scherm kan tikken. Dat ik 1-2cm hoger tik betekent ook dat ik niet op de knop antwoorden kan drukken. Dit lijkt steeds vaker te gebeuren en het is super frustrerend.

Bovenstaande neemt een hoop plezier weg, dit is al sinds ik een paar maanden terug weer actiever ben geworden op dit forum. Kan naar dit probleem worden gekeken? Ik ben niet de enige die hier tegenaan loopt.

In één keer goed, vanaf pc.
[/quote]

Bij mij ook; no problem

1 like

Sorry…

1 like

Hier heb ik ook last van. Moet eerst Chrome sluiten en weer openen voordat ik kan antwoorden.

:upside_down_face:

Dat is vrij vreemd ja :thinking: Nooit last van, btw

Dit werkt ook op een iPhone 7 prima. Foto schieten, bewerken (vierkant maken hielp) en uploaden.

1 like

Het viel mij inderdaad ook op toen ik net ‘wat dragen we vandaag’ postte vanaf mijn iPhone X
Heel bijzonder :thinking:

1 like

Zie mijn post hier precies boven. Fotootje bewerken en dan pas uploaden.

Dank voor de tip :+1:

1 like

Hopelijk is dat straks niet meer nodig. Volgens mij heeft het te maken met het verwijderen van EXIF data. Een fix voor het probleem (gedraaid uploaden via mobiel) is volgens mij ook voorhanden.

1 like

Tot de tijd dat de “hotfix” is uitgerold, willen we als iPhone-gebruikers natuurlijk wel gewoon foto’s op het forum kunnen plempen!

Precies. Ik gebruik daar zelf Imgur voor. Stript oa EXIF.

Maar hier een lijst met nog meer image sharing tools.

Groot voordeel is dat het de opslag van het forum beperkt waardoor de kosten van het hosten van dit forum niet steeds hoger worden. Nadeel is dat je, voor het intact houden van de discussie je account niet moet verwijderen want dan ben je de links naar de foto’s kwijt. Als ik ‘discussie relevante’ afbeeldingen plaats doe ik dat ook rechtstreeks via het forum.

Vanaf hier on topic.

ff test:

nee, zit nog steeds een “bug” in…

:flushed:

(foto genomen vanmiddag in Winschoten…)

2 likes

Hé, dat is toch bij het ziekenhuis?

Beste bug :joy: