Gewoon een mooie foto....(zelf gemaakt)

Geert is denk ik een Certina dealerschap begonnen.

klasse plaatje!!!

mooie kleuren!!!:grin:

1 like

Done that. Een klein half jaar geleden. Voor de totaalset (€550,-) was weinig animo. Vervolgens heb ik alle (5) lenzen los verkocht.
Tot ik de camera met de kitlens over hield. Daar was aanmerkelijk meer animo voor, ik gok vanwege de prijs (€190,-).

Alles bij elkaar optellende heb ik aan de losse verkoop meer geld overgehouden dan ik oorspronkelijk vroeg voor de totaalset. Iets wat mij verbaasde.

Mocht je zo ver komen; zo zou ik het opnieuw aanpakken. De totaalsets blijven namelijk erg lang te koop staan. Hou er rekening mee dat iedere maand je DSLR minder waard en minder courant wordt.

erg mooie fotos allemaal , ik doe een duit in het zakje, goedkope camera gebruikt…

De lichtblauwe seiko diashock staat spontaan op mijn wishlist , wat een gaaf klokje

2 likes

Dank! Zie hier meer info/foto’s:

2 likes

Mooie foto maar je zou eigenlijk niet tegen het licht in moeten fotograferen, daar wordt je onderwerp zo donker van. Maar wel mooi qua scherptediepte.

Dan ga ik de uitdaging ook aan. Ik vindt deze wel aardig. De Macro stand ook weer eens gebruikt. :wink:

4 likes

Vond deze wel leuk gelukt :smile:

Ik zie hier veel mooie foto’s en composities, maarrrrrrrr

Ook veel klokken waar de secondewijzer en de minutenwijzer out of sync zijn.

Zonde van de mooie foto (en je horloge) :slightly_frowning_face:

1 like

Ik zie d’r eigenlijk geen een die duidelijk out of sync is, zeker geen minutenwijzers, niet hacking secondenwijzers is lastig oordelen op een stilstaande foto.

Ik zie er zomaar 5 waar de secondewijzer en de minutenwijzer een eigen koers volgen

3 likes

Mogelijk de Nomos minutenwijzer, verder zie ik niks raars

Als de secondewijzer op nul staat waar zou dan de minutenwijzer moeten zijn? Ergens tussen 2 indices, of precies erop…

1 like

dat is afhankelijk van een al of niet hacking movement
de certina en orient’s zijn al non hacking dus dan kan de secondenwijzer overal staan,

Ook geen porem

Daarvoor is hacking dan ook uitgevonden, ook daarbij kan het misgaan als de eigenaar de seconde niet op het juiste moment stopt en start.

Ik probeer ook regelmatig een mooi plaatje te maken met IPhone 6

1 like