Gewoon een mooie foto....(zelf gemaakt)

Hier hetzelfde probleem. Ligt voor de waarde van een leuke klok aan lenzen en camera in de kast maar wordt slecht zelden gebruikt. Ik overweeg de verkoop voor een mooi(er) horloge :grin:

Groeten
Rutger

Hahaha en ik overweeg alle horloges te verkopen (behalve de Explorer). Niet om een camera te kopen, maar gewoon om geen ā€œkeuzestressā€ meer te hebben :smile:

Groeten,
Rob

Volgens mij niet echt volgens de regels van evenwicht,
diagonalen / compositie maar ik vind deze op de een of andere manier wel werken.

3 likes

Als je de wijzeras als ā€˜point of intrestā€™ wil hebben voldoet deze foto redelijk aan de gulden snede :grin:

Buiten dat is het een mooie foto.

Groeten
Rutger

1 like

Het is best moeilijk te zeggen waar je oog naartoe trekt
die wijzeras of die kroon, mogelijk ook dat de wijzerstand
onbewust een richting aangeeft.

Ik ben meestal een beroerde fotograaf, maar vond deze wel geslaagd :smirk:

Gemaakt met mijn oude panasonic lumix, op een stapeltje rendier geweien die ik afgelopen zomer in Noorwegen gevonden heb.

6 likes

Welnee, dat is direct duidelijk: de highlights en de harde contrasten daar in. In dit geval de wijzerplaat dus.

1 like

Lijkt me Ć¼berhaupt sterk dat iemand een lelijke foto kan maken van zoā€™n schitterend horloge ā€¦ tenzij je de lens met schuurpapier bewerkt.

1 like

Dank, ben ook zeer verguld met het horloge dat ik dankzij @HorloG aan heb kunnen schaffen. Is ook het horloge dat op het moment het vaakst uit het kistje komt.

Geert is denk ik een Certina dealerschap begonnen.

klasse plaatje!!!

mooie kleuren!!!:grin:

1 like

Done that. Een klein half jaar geleden. Voor de totaalset (ā‚¬550,-) was weinig animo. Vervolgens heb ik alle (5) lenzen los verkocht.
Tot ik de camera met de kitlens over hield. Daar was aanmerkelijk meer animo voor, ik gok vanwege de prijs (ā‚¬190,-).

Alles bij elkaar optellende heb ik aan de losse verkoop meer geld overgehouden dan ik oorspronkelijk vroeg voor de totaalset. Iets wat mij verbaasde.

Mocht je zo ver komen; zo zou ik het opnieuw aanpakken. De totaalsets blijven namelijk erg lang te koop staan. Hou er rekening mee dat iedere maand je DSLR minder waard en minder courant wordt.

erg mooie fotos allemaal , ik doe een duit in het zakje, goedkope camera gebruiktā€¦

De lichtblauwe seiko diashock staat spontaan op mijn wishlist , wat een gaaf klokje

2 likes

Dank! Zie hier meer info/fotoā€™s:

2 likes

Mooie foto maar je zou eigenlijk niet tegen het licht in moeten fotograferen, daar wordt je onderwerp zo donker van. Maar wel mooi qua scherptediepte.

Dan ga ik de uitdaging ook aan. Ik vindt deze wel aardig. De Macro stand ook weer eens gebruikt. :wink:

4 likes

Vond deze wel leuk gelukt :smile:

Ik zie hier veel mooie fotoā€™s en composities, maarrrrrrrr

Ook veel klokken waar de secondewijzer en de minutenwijzer out of sync zijn.

Zonde van de mooie foto (en je horloge) :slightly_frowning_face: