Gewoon omdat ik het merk zo leuk vind. Handgemaakt uit Erfurt

VDB… dat zijn toch die jongens die pakweg 10 jaar geleden naam hebben gemaakt met nagebouwde vintage Panerai horloges (incl Cortebert/Rolex uurwerk)?

Tja, ik zie ze op Facebook redelijk vaak voorbij komen en ik vind het uitermate lelijke dingen, op een hele enkele uitzondering na. Modellenlijn vind ik vaag, soms zie ik een prototype gepost worden waarbij ik me afvraag waarom er van een horloge waarvan er maar hooguit enkele honderden gemaakt wordt er überhaupt een prototype wordt gemaakt en dat prototype kennelijk ook nog verkocht wordt. Tamelijk opgeklopte gebakken lucht voor mij, maar dat is met de meeste luxemerken zo natuurlijk :smile: Of is dit kinnesinne van mij omdat ik met mijn kippepolsjes never nooit zo’n brok heavy metal kan dragen, behalve om mijn bovenarm, maar dat leest weer zo lastig af​:joy:

1 like

Was ook fan. Met name van de 2011 en 2012 serie modellen. Afgeknapt vanwege kwaliteit en service issues.

De 2011 en 2012 zijn wel erg draagbaar, ook voor de kleinere polsen.
En die van @H47 vind ik ook mooi… alhoewel ik zijn Enzo echt een topper vond :wink:

Dat is de Combo … van mij :wink:
Uitgevoerd als deze is er maar één.

Kan me niet voorstellen dat iemand ze zo lelijk vindt als jij zegt " ik haat ze diepgronding" … misschien bedoel je wel gewoon ik vind ze niet zo mooi :wink:

Ah, hij duikt weer op!

Wat betekend de C tussen het paskruis?

Grt.

Voor "C"ombo :wink:

Wat wordt er gecombineerd als ik vragen mag?

Als ik 'm gratis zou krijgen zou ik er nog niet mee gezien willen worden. Beetje de Harley-Davidson onder de horloges wat mij betreft.

Weet ik niet. Maar zo heet het klokje :smile:

Okay