RLC's vakantie horloge

Dat je met survival geen seiko sbdx001 marine master 300 of een omega seamaster ceramic 300m 18383.9494.1883 aan doet snap ik.

Maar van water krast het toch niet. Als je alleen in weekenden en vakanties je horloges kan dragen: ga er van genieten man!!

9 likes

:joy:

Oke, een serieuze dan.

Dikke Stuhrling Original Aquadiver Regatta Espora mien jong :sunglasses: :+1:t2:

6 likes

Goede keuze. De beste stuhrling zitten aan het zwembad ehhh staan aan wal. :sunglasses:

4 likes

BAM. Topic kan dicht! Wie wil nou geen SOA?

22 likes

Dus, als ik het goed begrijp zijn mensen die een duiker dragen, duiker-waarna-be’s of mensen die aan carnaval doen op dat moment?! :joy:

1 like

Ik zal even mijzelf citeren:

11 likes

Een SKX vind ik een heerlijk horloge om mee te nemen op vakantie maar ook de Hamilton gaat nog wel eens mee

2 likes

Een turtle draagt ongeveer net zo groot als een SKX dus da’s wel tof en budget vriendelijk!

Een SKX009 (cliché) als alternatief van de 007 is lekker kleurrijk met passende nato’s en óók ideaal om zorgeloos te zwemmen! :sunglasses:

Aan het strand kunnen zandkorrels in/tussen je bezel komen dus ik neem nóóit een duur horloge mee.
Voordat je het weet zorgt een koffer of betonnen zwembad randje voor krassen! :grimacing: :face_with_monocle:

2 likes

Exactemundo jij snapt hem :sunglasses::+1:

1 like

Duidelijk! Goed beschreven. Moet ik onthouden. Dus, ik hoef dus niet altijd dress watches te dragen hier in NL?! Oh nee, dat was omdat ik meer van dress watches hou.

Ach ja, in NL wonen is best ook een avontuur de laatste jaren, toch? Reden genoeg om zulke horloges te dragen.

1 like

Jij hebt toch altijd je krokodillenleren Louis Vuitton mee op reis, prinses? Die krast toch niet? Of zaten de tandjes er nog aan?

1 like

Beste remedie = geen horloge… In de meeste zwembaden hangt wel een klok :yum:

2 likes

Aan mijn Louis Vutton handtas van Italiaans leer zitten óók stalen gespjes Candide; en ja dat kan krassen. :face_with_monocle:

Verder heb ik een Samsonite koffer ter grootte van een zeecontainer bij me met daarin 48 kleuren (edit) Lacoste polo’s; dat moet allemáál mee en opgetild worden! :sunglasses:

4 likes

Nee, nee. 48 dezelfde Lacoste polo’s in allemaal verschillende kleuren. Wel eerlijk blijven Joentje. :kissing_heart:

P.S. vergeet je die 16 Mr. Marvis korte broeken niet schat?

1 like

Donkerblauw staat mij tóch het beste moet ik bekennen! :innocent:

En leren Italiaanse sandalen en slippers natúúrlijk!

P.s. wat voor beeld hebben jullie wel niet van mij? :joy:

1 like

Ja, eens. Hoewel koraalrood jou ook geweldig staat. En dat zeegroen. Enfin. Terug naar het vakantie horloge van Ralph.

Misschien een Squale 1545?

1 like

Probeer de Fiffer te bemachtigen. 2 weken om met vakantie en weer door naar de volgende :wink:

1 like

Een 009 of anders een mooie Citizen

3 likes

Ik snap sowieso niet waarom je een horloge draagt als je bang bent voor krassen. Maar goed on topic, waarom koop je gewoon niet een mooie orient ray/mako/ kamasu.

4 likes

Zo’n felblauwe Squale is óók erg tof ja! :sunglasses:
Mmmzmm die wil ik óók nog een keer hebben!

P.s. waar is dat bandje om die 009 te verkrijgen @Igor?

1 like