Gezwicht!

Ik vind die stalen ralleyband zeer mooi.
Pas geleden stond ik in een winkel en zag een wat oudere man met een horloge om met zo,n band,of het nou een Heuer was of wat anders kon ik niet zien en ik ben niet zo van de vraag maar het zag er vintage uit.
Het was in ieder geval een cronograaf.

Je krijgt dan dit:

1 like

Op staal:

2 likes

Blijft een prachtige klok, maar ik heb de vintage al dus ik denk dat hij er voor mij niet gaat komen.
Alvast veel plezier met de aankoop!

1 like

hmm dat ziet er idd niet echt comfortabel uit, maar goed je kan toch altijd nog een leren band erop gooien? Of staal inderdaad dat ziet er ook goed uit :wink:

[quote=“GandPuba, post:19, topic:47761, full:true”]
Volgens mij is de blauwe uitverkocht, ook op de eigen webshop van Tissot, wellicht dat hij ergens nog op voorraad zal zijn, maar ben bang van niet.

Bouman online heeft hem nog .

Dan zullen zij echt één van de laatsen zijn, ik heb bij Bouwman online de zwarte besteld.

Dat is idd geen porum,dat word een jaartje gooien met ijzers in de sportschool of iedere dag eten in de snackbar.

Vind hem ook geweldig, ook op de standaard bijgeleverde band! (zwichtmodus, zucht…)

1 like

Hij is binnen, wauw wat een top klok!
Op alle fronten voldoet dit aan de verwachtingen.

En voor de leuk, toch geweldig die natuur!

6 likes

Die andere band hoort dus origineel bij deze PRS516 auto chrono. Je moet dus de groeten hebben van zijn neef :wink:

2 likes

Ik heb deze blauwe en de bracelet sluit inderdaad niet heel mooi aan rond de pols. Heb er nu een mesh bracelet opgezet en ben nog steeds op zoek naar een mooie lederen band.

Oncomfortabel is dit niet echt, maar het zou heel wat mooier zijn als de bracelet beter zou aansluiten rond de pols.

Geniet ervan! En mooie passiebloem in je tuin!


Heb z’n neef ook weer om, vandaag! :smile:

3 likes

Gefeliciteerd!
Geweldige klok.
Mooi foto’s BTW.

Ben ruim een half jaar aan het twijfelen.
Dan zou het toch de blauwe met cognac lederen band worden.
Ik wil 'm eerst passen. Dat is er nog niet van gekomen.

Groeten,
Soli

1 like

Prachtklok, heb ik ook gehad. Nu moet ik het doen met zijn grotere broer:

1 like

Even nog een mooie shot in de zon, sunburst.


3 likes

absoluut

1 like

Even met een hamer bijtikken dan zit ie als gegoten

1 like

Ik heb een paar vintage horloges met zo’n band. Wel geweldig retro en het zit verrassend comfortabel. De maat moet wel goed zijn natuurlijk. Die vintage horloges zijn veel kleiner dan deze Tissot, dus dan past het beter rond de pols. Mooie combi, maar dan moet je behoorlijke knuisten hebben blijkbaar. Voor deze misschien beter op een lederen band.

1 like