Gfvdb81

Deze week heeft Guido gfvdb81 een tag van mij gekocht. Supersnelle en zeer correcte afhandeling, fijn om zaken met hem te doen.
Bedankt Guido!

Dick

1 like

Zelfde ervaring als Dick,

Verkocht een Seiko aan Guido.

Supersnelle communicatie heen en weer en de betaling ook snel binnen. :slight_smile:
Eigenlijk precies de koper zoals je wilt treffen als verkoper!

(tu)

1 like

Uitstekende ervaring met Guido, helder qua communicatie en een snelle transactie.

(tu)(tu)(tu)

1 like

Prettige conversatie met Guido en fijn om zaken mee te doen. Zeker voor herhaling vatbaar (tu)

1 like

Diverse horloges aan Guido verkocht. Hij komt keurig afspraken na, top communicatie en hij betaalt snel. Wat wil je nog meer :smiley: Ik hoop vaker zaken met hem te doen.

Guido is een topper :~

1 like

Horloge verkocht aan Guido, prettige en duidelijk communicatie en snelle betaling, wat wil je nog meer? Tot de volgende keer!

Eric

1 like

Omega quartz gekocht van Guido, is mooier als beschreven, snel geleverd
en netjes ingepakt.
Aanrader.

1 like

Met Guido een horlogeruil gedaan, alles zeer naar tevredenheid en vlot afgewikkeld.
Aanrader!

Gr. Marc

1 like

Deze week met Guido een ruil gedaan, cash up door Guido.
Snelle communicatie, betaling en verzending, goed verpakt!
Prima Guido (tu)

1 like

Nog een ruil gedaan met Guido, wederom naar volle tevredenheid!

Top communicatie en afwikkeling.

Gr. Marc

1 like

Prima ruil gedaan met Guido, het horloge was zoals beschreven en uiteindelijk een fijne deal kunnen sluiten.

Jammer dat hij nog andere afspraken had staan, anders hadden we waarschijnlijk nog wel even verder gekletst.

Groet,
Michel

1 like

Deze week een horloge geruild met Guido (gfvdb81); de communicatie liep perfect en het pakketje werd heel snel verzonden. Het horloge was ook nog eens precies zoals beloofd, dus ben zeer tevreden met deze transactie!

Kan hem dus zeker aanraden, hoop dat ik in de toekomst weer eens een leuke deal met hem kan sluiten!

Groeten,
Luuk

1 like

Jubilee aan Guido verkocht. Het geld stond er binnen 5 minuten ::o

Ja … ik zal het dan maar zeggen: Guido is de beste! :~

1 like

Na lang wikken en wegen toch maar een horloge gekocht bij Guido.
Perfect contact, zeer secuur verpakt en snel verzonden!
Wat wil je nou nog meer?

1 like

Hierbij een welverdiende dikke duim erbij voor gfvdb81 (tu)

Prettig contact, vlotte betaling en afwikkeling.

Bedankt :)-D

1 like

Het was prettig zaken doen.(tu)

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Top!

Ruil afgesproken en alles netjes afgehandeld. Post deed er wat lang over maar Guido had eea netjes in zachte poetsdoekjes perfect verpakt. Communicatie was ook zeer prettig en duidelijk.

Zonder twijfel een betrouwbaar forumlid.

Dank!

1 like

Horlogebox
http://www.horlogeforum.nl/read.php?15,2673382
gekocht bij Guido. Ik had mijn afspraak met hem last-minute een paar uur naar achteren moeten schuiven, maar dat was geen probleem.

Prima geregeld! Zal volgende keer de box hopelijk ook via Guido gaan vullen :wink:

1 like

Seiko Stargate overgenomen van Guido, top!! Communicatie, afspraken en staat van horloge allemaal zoals beloofd, dus wat mij betreft een AANRADER!

Eric

1 like