Gfvdb81

Fijne communicatie, aardige kerel! Aanrader! Thx Guido

Gr, HJR

Horloge gekocht van Guido. Helemaal zoals het hoort, prettige communicatie, goed verpakt, alles volgens afspraak!

:thumbsup:

Hier ook goede ervaring bij de verkoop van een horloge aan Guido. Prima communicatie en snel afgehandeld. :thumbsup:

Leuke ruil gemaakt met guido @gfvdb81 Zeer tevreden en leuk contact erbij zeker voor herhaling vatbaar😉

1 like

Destijds ook een prettige soepele ervaring gehad met Guido.
Aanrader

1 like

Mondaine stop2go gekocht van Guido @gfvdb81 horloge is in nieuwstaat, mooie bandjes erbij en uitstekende verpakking, prettige communicatie ook. Lang geleden dat ik een “nieuw” horloge heb gekocht maar dit had niet beter kunnen gaan :slight_smile:

1 like

Van Guido een leuke regulator van Ingersoll overgenomen :slight_smile:
Snelle, vriendelijke en duidelijke communicatie en levering :slight_smile:
Kortom voor herhaling vatbaar en van harte aanbevolen!! :slight_smile:

al een paar keer prima zaken gedaan met Guido
@gfvdb81
top!

@gfvdb81 heeft een horloge van mij gekocht, niks aan het handje en fijne communicatie :+1:

Horloge gekocht van @gfvdb81 a.k.a. Guido; alles dik in orde! :+1:

Mooie Citizen gekocht van Guido. Horloge in perfecte staat en goed ingepakt😁 Mogen ontvangen. Er is een extra stalen band bij geleverd. Dus horloge op rubber en 2 stalen banden. Prijs is goed en netjes te noemen. Na betaling netjes contact met Guido blijven houden.

Kortom een aanrader om zaken met Guido te doen.

Guido heeft een Chr. Ward van mij overgenomen, vlotte communicatie, pronte betaling, kortom aanrader!

Gr. Marc

Item aan Guido verkocht. Supersnel, geen gedoe of geneuzel! Top!

Seiko verkocht aan @gfvdb81 a.k.a. Guido; prettige deal en dito communicatie. Kortom aanrader en bedankt Guido! :+1::+1:

Zeer goed zaken doen met Guido. Vlotte en heldere communicatie.
Aangetekend pakket was door een winkel (buurman?) aangenomen en daarvoor getekend. Briefje in de bus, pakket de volgende dag ophalen bij de winkel. Nee, die heeft P…NL weer meegenomen. Guido heeft direct P…NL gevraagd om een onderzoek te starten. Later in de avond komt een voor mij onbekende man aanbellen dat hij een pakket voor mij heeft. Heel vreemd allemaal, maar ik heel blij. Guido ingelicht en snelle reactie terug. Aanbevelingswaardig om zaken te doen met Guido. TU.

Van Guido aka @gfvdb81 een aantal ( !!! 9 stuks !!! ) horloge`s helemaal voor noppes en nada verzendkosten mogen ontvangen :exploding_head:
Nogmaals mijn dank hiervoor Guido aka @gfvdb81 :ok_hand: :smile: :ok_hand:

1 like

Prettig contact en leuke deal gemaakt met Guido. Prima forumlid die ik van harte aan kan bevelen voor toekomstige (ver)koper.

1 like

Helemaal vergeten om even een plaatje te delen :smirk:

1 like

Prettige deal met Guido, snelle betaling en heldere communicatie, kortom top :+1:

1 like

Guido is een super forumlid, vlotte communicatie, alles wederom snel geregeld, aanrader!

En ik kan het weten, al meerdere transacties met hem gedaan :smile:

Gr. Marc

1 like