Gfvdb81

Afgelopen week een Hamilton Jazzmaster Viewmatic van Guido overgenomen. Alles top verlopen, goede en snelle communicatie en zodra ik de betaling gedaan had dezelfde dag nog met de post mee. Horloge ziet er top uit, bijna als nieuw!
Guido bedankt!

Groet Michiel

1 like

Alpha 24 uurs horloge overgenomen van Guido
alles naar wens verlopen snel en goed verpakt ontvangen

(tu) aanrader !

1 like

Snelle parkeerplaats afspraak, ging naar een half uur keuvelen in de auto (tu)
Oh ja, horloge deal was ook meer dan prima ! :slight_smile:

1 like

Een gloednieuwe Certina DS2 Precidrive Chrono limited edition gekocht van Guido, alles perfect verlopen. Zeer blij met het horloge. Pakketje zeer degelijk verpakt en aangetekend verstuurd. Bedankt Guido en misschien in toekomst nogeens zaken doen.

Groet,
Jurgen

1 like

Afgelopen week-end een horloge aan Guido verkocht. Prettige en vlotte communicatie. Wat mij betreft een aanrader!!

Groet,

Tecco

1 like

Mooie ruil gedaan met Guido
Supersnelle betaling
Supersnelle verzending
Zeer net contact
AANRADER!

1 like

Vanochtend IWC verkocht aan (een vriend van) Guido. Bedankt voor de prettige bemiddeling … :wink:
Groetjes
David

1 like

Gisteren een leuke deal gedaan met Guido. Gezellig over horloges gepraat, zeker voor herhaling vatbaar! :thumbsup:

1 like

Vandaag een mooie Longines van Guido overgenomen. leuke deal en een leuke persoonlijke ontmoeting.

Dank Guido!

2 likes

Geweldig om te lezen dat Guido een oprecht persoon is. Ik heb al veel zaken met Guido gedaan en vaak met gesloten beursen. Fijn is ook dat hij een goed geheugen heeft. Ik had n.l. een keer verteld dat ik een bepaald type Hamilton zocht. Nog geen maand later stuurde hij mij een whatapp met foto’s direct gekocht en een perfecte deal. Niets anders dan lof voor Guido! Just buy from this guy! :+1:

1 like

Een prachtige ruil-koop deal met Guido a.k.a. @gfvdb81 gedaan. Een horloge waarvan ik dacht het nooit meer te vinden. Goede communicatie, snelle verzending, komt afspraken altijd na en prettig zaken doen :slight_smile: Ik zeg het nog een keer … @gfvdb81 is de beste!

Vorige week een mooie Squale van Guido overgenomen.

Prettig zaken doen, heldere communicatie en tot slot prima koffie! Een aanrader dus :)!

Wederom erg prettig zaken gedaan met Guido. Een mooie ruil voor de Deep Blue Fleet Admiral die ik nu in mijn bezit heb.
Vlotte communicatie, prettig dat hij de klok een weekje heeft vastgehouden, gastvrij ontvangst en een leuk gesprek.
Een absolute aanrader, een heel goed adres. TXS!

Klokje geruild met Guido, prettige communicatie zoals altijd en snelle deal. Top!

Wederom een mooie deal met Guido, dit keer zijn nieuwe Tuna kunnen overnemen, helemaal top geregeld weer :+1:

Guido; graag tot de volgende deal :slight_smile:

Na eerder al een klokje van Guido gekocht te hebben, deze keer eentje verkocht aan hem :wink:

Weerom niets dan lof : vlotte & aangename transactie, goede & snelle communicatie, snelle & correcte betaling - kortom een prettige deal !

1 like

Hele mooie ruil-koop-deal met Guido gedaan. Een man van woord en daad!

Daarom zeg ik het nog maar een keer: @gfvdb81 is de beste :raised_hands:

1 like

Laat ik ook maar een duit in het zakje doen, Guido is een baas :wink:

1 like

Leuk horloge van Guido overgenomen. Lekker vlotte communicatie en afhandeling. Aanrader!!!

Leuke ruil gedaan met Guido.
2de keer nu en wederom TOP!
Aanrader!