Gfvdb81

Guido heeft horloge van me overgenomen. Prettige communicatie en vlotte deal.

Aanrader dus !

1 like

Excuus Guido voor de veel te late reactie hier.

Wederom weer wat geruild en gerommeld met deze topper van HF! Wederom met gesloten beurs…
Even wat opsommingen van hem die mij zijn opgevallen in possitieve zin ;

1/ Betrouwbaar
2/ Komt zijn afspraken altijd na
3/ Goed karakter
4/ Haalt niet het vel over je neus ( m.a.w prijs is altijd bespreekbaar ) dus goed zaken doen.
5/ Veel zaken gedaan met gesloten beurs.
6/ Eigenlijk een tip - Hij maakt geweldig mooie lederen banden naar ieders geur en kleur.
7/ Goede communicatieve vaardigheden ( komt door zijn werk denk ik :wink:)
8/ Als hij jou ook vertrouwd blijft hij ook contact houden.

Beter kan ik Guido niet omschrijven. Kortom ik waardeer hem enorm en zal zeker nog veel zaken met hem doen.

THNX Guido,

2 likes

Vanavond een deep blue sun diver van Guido gekocht.
We hebben snel en prettig zaken gedaan en onder het Genot van een kopje koffie nog wat horlogepraat gehouden.
Guido bedankt!!!:+1:

1 like

Deze week de Crepas op mogen halen bij Guido. Uitstekende communicatie en stelt zich flexibel op. Onder het genot van een bakkie een keurige overdracht gehad!

Deze week met Guido weer tot een deal gekomen en met 2 horloges naar huis gegaan.
Ik kreeg er nog een extra band en een presentje bij! :+1:
Guido, wederom bedankt!!!

Vandaag weer zaken gedaan met Guido. @gfvdb81 ( Na een dagje Rikketik welke eigenlijk wat tegenviel. )

Mooi is dat ik hem heb kunnen overtuigen over de kwaliteit van Ingersoll horloges die hier op dit forum door diverse leden worden gezien als boterklok. Helaas dat men hier er zo over denkt en misschien wel door een miskoop in het verleden. Inmiddels nu reeds 5 Ingersolls aan Guido mogen slijten. En wellicht nog meer in de toekomst. ( Zelf bezit ik er een flink aantal :smirk: en ze zijn er in vele modellen! Dit is ook wat ik zo waardeer aan dit merk. ) Ik wens Guido veel plezier van zijn nieuwe Ingersoll familie.

1 like

Prachtige ruildeal met @gfvdb81 gemaakt. We hadden allebei iets van elkaar. De cirkel is nu weer rond. Absoluut een 5 stars verkoper-koper. Het was leuk om je eindelijk een keer te ontmoeten Guido! You’re the best :raised_hands:

Guido heeft een horloge van me overgenomen. Nette communicatie, snelle betaling kortom prima deal. Guido bedankt!

Oris aan Guido verkocht. Prima communicatie en zeer vlotte betaling.

Het is goed zaken doen met Guido.

Groet
Dimitri

1 like

Deze week (weer :wink:) een horloge van Guido gekocht.
Onder het genot van een bakkie nog even wat horlogepraat gehouden.
Zoals altijd is het prettig zaken doen met Guido!!!
:+1::+1::+1::+1:

Guido heeft (wederom) een klok overgenomen van me. Het wordt saai, maar gewoon weer een soepele transactie. Prettige communicatie, snelle betaling. Weer helemaal top Guido!

Zoals altijd, zaken doen met Guido @gfvdb81 is top, geen gezeik, man van zijn woord, dus volledig vertrouwd. Tot de volgende keer!

Horloge verkocht aan @gfvdb81.
Guido is een prima vent, snel qua communicatie, duidelijke afspraken en betaling.

Veel plezier ermee!

Wederom zaken gedaan met Guido @gfvdb81.

Ging naar hem toe voor een MeisterSinger en wist mij weer in te pakken voor een schitterende Hamilton. Dus met twee exemplaren de deur uit en al mijn geld uit mijn zak geklopt! :joy::joy::joy::joy:

Alle gekheid op een stokje weer zeer tevreden. Dit forumlid is zeer betrouwbaar, vriendelijk en een man van zijn woord. Dus prima zaken doen met Guido. Mijn dank vriend!

1 like

Mooie Armida overgenomen van Guido.
Goeie communicatie, snelle verzending en goed verpakt.
@gfvdb81 is zeer zeker een aanrader!
Bedankt Guido!

Enorm goed verpakt, snel geleverd, volledig zoals beschreven, kortom: top!

Weer een mooie ruil/koop kunnen doen met meester flipperaar Guido :muscle:

Ik zeg het weer … @gfvdb81 is de beste!

Top. Goede communicatie en snelle verzending. Helemaal goed!

Fijne communicatie, aardige kerel! Aanrader! Thx Guido

Gr, HJR

Horloge gekocht van Guido. Helemaal zoals het hoort, prettige communicatie, goed verpakt, alles volgens afspraak!

:thumbsup: