GhentWatch 👌

@GhentWatch is iemand waar je veilig iets van kan kopen! Vriendelijk, vlot, snelle verzending en goede verpakking. Voor herhaling vatbaar :smiley:

Bandje gekocht van Ghentwatch. Verstuurde 'm al voordat het geld bijgeschreven stond. Top! :slight_smile:

Horloge verkocht aan GhentWatch, alles perfect verlopen. Succes ermee!:+1:

Horloge gekocht van Ghentwatch, perfecte communicatie, qua levering meer dan the extra mile, en horloge is prima in beschreven staat.

Ook ik heb onlangs een horloge van Cody gekocht en dat is zeer goed bevallen :+1:

Vlotte communicatie en snelle verzending!!

Nogmaals hartelijk dank!

Groet,

Marc

Helemaal top en soepel verlopen.
2 fatastische klokjes overgenomen van GhentWatch. Keurig verpakt en goede communicatie. Thanks

Horloge overgenomen van Cody. Soepele communicatie en afhandeling.

Verpakking was helemaal top!
Doos met daarin bubbeltjes plastic met daarin een met bubbeltjes plastic gevoerde enveloppe met daar dan een in bubbeltjes plastic verpakt horloge. :ok_hand:

Had er eigenlijk een unboxing video van moeten maken…

1 like

Zoals net gepost een Doxa Sub gekocht van Cody. Dat ging zoals je hoopt dat zoiets gaat. Vlotte communicatie, afhalen mogelijk met zo veel koffie als je wilt en uiteindelijk een prachtig klokje. Cody: bedankt!

Ik heb gereageerd op een “gevraagd” post van @GhentWatch. Binnen de kortste tijd hadden we een voor ons beiden goede deal gesloten, prima communicatie en geen “marktplaats praktijken”.
De overdracht was gezellig, we hebben lekker een tijd over horloges gepraat.

1 like

Weer een bandje gekocht van Cody. Vlotte verzending en goede communicatie. Zeker weten een aanrader! :+1::+1:

Vintage donor-uurwerkje verkocht aan Cody; prima afwikkeling en zeer snelle betaling. Thanks!

Een leuk horloge gekocht van Cody. Niets dan hulde! :raised_hands:

Hier ook een mooie vintage mogen overnemen van GhentWatch. Van te voren even telefonisch contact gehad en prima kerel met een duidelijke passie voor horloges.
Ik blij, hij blij, wat wil je nog meer.

Thx!

ps. Overigens heeft hij het horloge in een prima verpakking verzonden!

Paar stopwatches verkocht aan @GhentWatch. Prima transactie, graag nog een keer, bedankt!

Vandaag een horloge gekocht van Cody @GhentWatch.
Gezellige ontmoeting in Eindhoven. Vlotte communicatie en niet te beroerd om een stuk te reizen voor een overdracht “half way”.
Gezellig samen een pintje gedronken en over horloges gepraat. Zeer uitgebreide kennis. Leuk te horen allemaal.
Al met al. Top ervaring!

2 likes

Van Cody @GhentWatch heb ik een vintage chrono overgenomen. Ik wilde eerst een ander horloge verkopen en Cody had daar geen problemen mee. We hebben op een heel prettige manier duidelijke afspraken gemaakt. Ook de communicatie naderhand was erg prettig! Dank!

Net een leuke deal gedaan met@ghentwatch.
Super vlotte en aangename ervaring, en uiteraard over horloges gepraat.
Cody is enorm gepassioneerd en heeft enorm veel expertise👍
Ik ben er van overtuigd dat er nog deals zullen volgen :wink:

Wederom een perfecte ervaring met Cody!
Zeer respectabel lid :+1:

Van @GhentWatch heb ik een vintage duikertje overgenomen. Cody reageert snel, is erg vriendelijk en duidelijk. Een heel prettige deal. Dank!

Band verkocht aan @GhentWatch, leuk contact, vlotte transactie. Aanrader.