GiveMeYourDough

Leuke deal gedaan met @GiveMeYourDough.

Aanrader, snelle, leuke en goede communicatie en afhandeling. :+1::+1::+1:

1 like

Horloge verkocht aan @GiveMeYourDough. Aardige kerel. Reageert snel. Dit was de tweede keer dat we zaken deden en waarschijnlijk niet de laatste keer. :sunglasses::+1:t3:

1 like

Bandje verkocht aan @GiveMeYourDough. Afhandeling en communicatie gingen vlot!
Prima zaken doen zo :grin: :+1:t2:

1 like

Een schitterend horloge overgenomen van @GiveMeYourDough . Prettige snelle communicatie, duidelijke afspraken en snelle bombproof verzending. Fijne deal en zeker voor herhaling vatbaar. Thanks :clap:

1 like

Een heel hip zomers bandje overgenomen van @GiveMeYourDough prettige communicatie, goede afspraken en goede levering. Zeer positief :+1:

Daarnaast staat ie altijd klaar om te helpen met een vraag (of 20 vragen)

1 like

https://www.horlogeforum.nl/t/vostok-amphibia-orange-summer-mod/259207

Deze mooie zomerse build van @GiveMeYourDough overgenomen. Snelle en soepele deal.

Een echte aanrader om weer eens zaken mee te doen.

Bedankt :+1:

1 like

Hele leuke Seiko overgenomen van @GiveMeYourDough. Vlot en probleemloos contact, super snelle verzending en een prima Seiko. Mijn aanbeveling gaat naar @GiveMeYourDough!

1 like

Van @GiveMeYourDough een Glycine overnomen. Supersnelle en goede sevice, thx.

1 like

Nadat @GiveMeYourDough mij benaderd heeft voor het overkopen van een horloge hebben wij erg gemoedelijk contact gehad. Grapjes waren niet uitgesloten :grin:
Zeer netjes geboden en duidelijk over zijn intenties; erg prettig om een dealtje mee te sluiten en kan het iedereen van harte aanraden.

Bedankt!:vulcan_salute:

https://www.horlogeforum.nl/t/verkocht-seiko-skx031-nh36-pic-heavy/273223/2

1 like

Van @GiveMeYourDough een mooie Seiko overgenomen en dat is me zeer goed bevallen. Snelle communicatie en vooral heel snel opgestuurd.

1 like

Vandaag een super mooie Seiko overgenomen van @GiveMeYourDough.

Onder het genot van een lekker pilsje en uitgebreid gesprek over horloges het horloge overgenomen van @GiveMeYourDough .

Horloge was zoals omschreven en de deal was snel gesloten. Tot de volgende! :sunglasses:

1 like

Een mooie Monster overgenomen van @GiveMeYourDough. Ondanks de Corona-beperkingen een gezellige afspraak. Het horloge was precies als omschreven en alles liep soepeltjes :+1:

Graag weer een keer!

1 like

FLAWLESS :ok_hand:t2:
@GiveMeYourDough

:+1:t2: :star: :star: :star: :star: :star:

1 like

Ontzettend leuke deal gemaakt met @GiveMeYourDough. Vriendelijke communicatie en uiterst snelle betaling. Zelfs kort nadat hij weer vader is geworden stuurt hij mij nog een update dat alles goed is binnengekomen. Tot de volgende! :+1:

1 like

Van @GiveMeYourDough een mooie Seiko overgenomen. Uitgebreide en eerlijke omschrijving van het horloge. Werd snel en erg zorgvuldig verpakt geleverd. Erg blij met deze leuke deal :slight_smile:

1 like

Vlotte deal gesloten met @GiveMeYourDough :ok_hand:

1 like

Horloge overgenomen. Goede en snelle communicatie. Horloge goed verpakt verzonden!

1 like

Van @GiveMeYourDough een Casio bandje overgenomen voor een hele nette prijs.
Bandje was goed verpakt binnengekomen.

Contact ging snel en vriendelijk.
Fijn om zaken mee te doen.

Bedankt :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @GiveMeYourDough.
Prettige afwikkeling, fijne communicatie en snel betaald.
Erg fijn hiermee zaken te doen, zekers een aanrader.
Super bedankt

1 like

Kast gekocht van @GiveMeYourDough voor een toekomstig projectje.

Heldere en snelle communicatie, zoals ik het graag heb.

Thanks voor de vlotte deal man!

1 like