Glycine Combat (green)

Mening over de Glycine Combat green met mesh band graag.
Foto is geleend.

Wat vinden jullie hiervan. Ik begrijp dat Glycine een top merk was/is op gebied van prijs/kwaliteit. Ik vind de airman heel gaaf (beetje te klein voor mij) maar dit bandje is mooi, het horloge heeft eigenlijk ook alles… maar ik zie ze weinig terug hier op het forum. Hoe komt dat?
Want vinden jullie hiervan? En van Glycine?

3 likes

Ik heb zelf een Combat Sub met een rode dial, erg tevreden over. Ook de mesh band bevalt prima. De Airman is in diverse diameters te krijgen, weet je zeker dat ze te klein zijn? Ze zijn er zelf tot 46mm als ik me niet vergis.

1 like

Serieus. Dan ga ik nog even kijken. Want airman en combat beiden erg mooi. Dankje voor de tip.

Ik heb zojuist de Glycine Combat 6 Moonphase op de kop getikt (zie ergens een NA van enkele weken terug). Mooi horloge, draagt lekker. 40mm met 22mm lugs.

Deze combat viel mij ook op, met deze kleurencombinatie, en zou deze wellicht gekocht hebben in plaats van de Steinhart Ocean 1 Green die ik al heb. Weet niet of ik deze met mesh zou dragen. Staat wel sjiek, maar weet niet of dat hierbij hoort. Maar Glycine an sich is helemaal prima.

1 like

Komen er toch nog wel aardig wat voorbij

2 likes

In verhouding tot het Seiko en Rolex geweld misschien niet, maar toch zie ik best wat Glycine voorbij komen hier. Prima horloges, maar via Ebay of bepaalde aanbieders in de VS een stuk goedkoper te krijgen dan de retail prijs.

3 likes

Heb net gisteren een Sumo Blumo gekocht en na het aankoop geweld van 2019 even sparen😜. Maar wil eigenlijk wel zo’n Glycine hebben. Zowel combat als Airman zijn goede kanshebbers. Zie deze groene op 24 chrono al voor €470,- nieuw incl. Verzending. Is redelijke prijs toch?

Prima mooi horloge. Prachtig groen.


Ben met deze ook heel blij!

2 likes

Goed opletten inderdaad waar je koopt. Tegenwoordig kunnen ze voor ruim onder de retailprijs gekocht worden! Bij watch2day heb ik de airmans ook wel eens voorbij zien komen voor pak en beet 500 euro.

P.s de airmans gaan zeker tot aan 48mm geloof ik!

Combat sub is een straightforward duiker van prima kwaliteit.
Ook met een makkelijk te onderhouden robuust uurwerk.
En hij is net effe platter dan veel andere duikers in dit segment, comfortabel :+1: