GMTplus1

Vandaag een horloge verkocht aan Rik. Prima contact vooraf en goede persoonlijke overdracht. :thumbsup:

1 like

ik ook!
Snelle afhandeling, snelle levering en horloge in near mint conditie.

***** 5 sterren

1 like

Mijn Deep blue aan rik verkocht.

Alles goed en snel verlopen.
Aanrader !

Rik veel draag plezier.

1 like

Prima zaken doen met Rik. Horloge is in uitstekende staat zoals beschreven. Makkelijke en vlotte communicatie :thumbsup:

1 like

ja, ook een snelle deal gemaakt met Rik ,in prima staat ,goed verpakt en een hele snelle levering :thumbsup:
prima verkoper :ok_hand:

1 like

In mijn vakantie een deal gesloten met Rik, ik zat nog in Frankrijk, dus Rik moest me op mijn blauwe ogen geloven dat ik echt interesse heb.
Ik heb nog aangeboden om een aanbetaling te doen, maar daar wilde Rik niets van weten.

Op vertrouwen werkt toch het beste, de dag na terugkomst het klokje gehaald, wederom een leuke kennismaking, voor herhaling vatbaar.

Aanrader dus.:+1:

2 likes

Na het aangeven in het topic van de HFLE16 dat ik net achter het net had gevist kreeg ik vrij snel een bericht van Rik of ik zijn optie wou overnemen. Zo gezegd, zo gedaan. Snelle afhandeling en goede communicatie. Top!

1 like

Hier een goede ervaring met Rik toe te voegen :thumbsup:

Man van afspraak, duidelijk, zoals het hoort! Graag tot een volgende :smile:

Positief!

1 like

Ook hier een zeer prettige ervaring met Rik. Zeer vlotte en duidelijke communicatie en razendsnelle verzending. Gisteren overeengekomen, vandaag al aan de deur. En het horloge in perfecte staat, precies zoals beschreven. Rik was zelfs zo vriendelijk het horloge voor te reserveren in afwachting van een verkoop van mijn zijde.

Kortom, een aanrader voor iedereen die in de toekomst zaken met Rik wil doen

1 like

Nog een positieve ervaring met @GMTplus1! Ik schrok even toen er geen horloge in de doos zat, maar toen bedacht ik me gelukkig alweer snel dat ik een lege doos bij hem gekocht had :grin:

Zeer prettige en snelle communicatie waarin hij de doos uitgebreid omschreef, perfect verpakt, en nog mooier dan ik verwacht had.

Absoluut een aanrader om zaken mee te doen :thumbsup:

1 like

Ballast Tritium verkocht aan Rik,
en je kunt maar 3 x met je ogen knipperen of het geld staat op je rekening,
prettige en duidelijke communicatie
Kortom je kunt aan Rik met een gerust hart je horloge of mogelijk schoonmoeder verkopen.

1 like

[quote=“Carpe_tempus, post:13, topic:66980”]
Kortom je kunt aan Rik met een gerust hart je horloge of mogelijk schoonmoeder verkopen.
[/quote]maar dan wel eerst een foto van haar en het bouwjaar vermelden…:grinning:

Erg positieve ervaring met Rik, @GMTplus1. Het horloge is nog beter dan verwacht. Zeker een aanrader!

1 like

Orisband overgenomen. Fijne, snelle communicatie en onwijs snel verzonden! Topper!

1 like

Reparatieset overgenomen van Rik.
Duidelijke en hele snelle communicatie…pakket volgende dag in huis!
Complimentenđź–’

1 like

Horloge verkocht aan Rik.
Zeer snelle betaling en fijne communicatie!

Aanrader dus!

1 like

Net een Orbis Morgan strap van Rik overgenomen. Lekker snelle deal, waarvoor dank! :+1:

1 like

Sluiting overgenomen van Rik (@GMTplus1) , goede communicatie en super snel verzonden. Zeker een aanrader! Bedankt!

1 like

Tweede deal met Rik.
Eerste f2f overdracht en tweede keer verzonden.
Duidelijke communicatie. Het verzonden horloge was bomproof verpakt.
Beide keren de horloges exact zoals omschreven.

Goed zaken doen.

1 like

Ik heb een stalen Citizen bracelet voor een scherpe prijs van Rik (@GMTplus1) overgenomen.
Goeie communicatie, snelle verzending en goed verpakt.
Perfecte deal dus, waarvoor dank.

1 like