Goed horloge onder de 1000 euro

Ik zie nu dat de alpina er niet tussen staat op mijn lijst maar deze wel in gedachte had. Blijkbaar vergeten er op te zetten. Deze startimer was ook een van de favorieten. Bedankt voor de tip van de prijsdaling. Iemand ervaring mer deze winkel?

1 like

Alpina wordt relatief vaak onder de listprice aangeboden. Het zijn prachtige horloges maar om dan full retail hiervoor neer te tellen zal hierdoor zonde zijn.
Als je met Paypal kan betalen heb je relatief weinig te vrezen. Als het mis gaat kun je een claim indienen en verlies je hooguit je retourkosten.
Enig nadeel van koop op afstand is dat je het horloge niet kan passen en zien voor je het koopt.

U was volgensmij opzoek naar een Oris, deze zijn nu bij [Ashford] (www.Ashford.com) in de sale.

Ik heb er vorig jaar een horloge besteld.
Erg hulpvaardig en verder geen problemen gehad.

Excuses voor het laat reageren. Op dit moment heb ik top 3 van horloges die mijn voorkeur hebben. Er zijn er wel meer maar of buiten budget of niet in het echt te zien.

Weliswaar alle drie boveb budget. Maar goed die pijn zou ik op den duur niet meer moeten voelen. Waarvoor nog bedankt voor de tip.

Even oo een rij

Hamilton jazzmaster maestro 2x een wit een zwart en de Oris Artelier Small Second, Pointer Day.

Ook nog naar Stowa gekeken. Daar zag ik een aantal mooie horloges maar helaas geen winkel waar ik even kan kijken. Hier in nl dan

Ik ben benieuwd of er mensen hier zijn met ervaring met deze horloges

1 like

U vraagt, @Zulu draait.

Iets aan die grote rode Croquet hamer die de dag aangeeft werkt niet voor mij, dus ik zou voor de zwarte of witte Jazzmaster gaan, afhankelijk van de kleur van je huidige collectie. Misschien is de witte het schoonst.

Thanks, dat is een leuke review.

Ja ik neig ook naar de witte. Alhoewel ik nu een donker/carbon horloge heb.

Op mijn blog komen Buyer’s guides per stijl horloges en met een splitsing naar budget.

Ik had al redelijk wat staan maar omdat ik het blog aan het ombouwen ben naar Engelstalig is er een hoop weer afgehaald. In de komende weken zal het er weer staan.

Ik zal dit weekend eens wat slagen maken.

2 likes

Bij Tissot hebben ze een paar hele mooie (vind ik) binnen je budget

Een echte chronometer

2 likes

En nog een mooie, heel sportieve:

Top. Ik ben heel benieuwd.

1 like

Iets te sportie voor mij. Maar dank je

En die anderen? Chronograaf een die chronometer?

Het hebben van een Carbon-horloge is leuk, maar dat maakt nu juist het toevoegen van een lichte plaat relevant. De Hamilton Jazzmasters zijn definitief dressy, die horloges kun je bij gelegenheid altijd dragen. Dat kun je van een carbon-horloge niet zeggen, da’s vrije tijd,

Voor 100-400 Euro kun je duizenden vrijetijds horloges scoren, je hele leven lang, overal, uit elk land. Medunkt dat je hier iets tijdlozers wilt. :slight_smile: Hamilton maakt aardig spul in het midden segment, de Jazzmasters, de Intramatics en zelfs de Hamilton Broadway Day Date Auto vind ik cool:

Voor mij zijn Hamiltons een stap omhoog in vergelijk met Tissot, ook van de Swatch groep, zowel qua ontwerp als afwerking, maar da’s een zeer persoonlijk stukje smaak.

Het enige wat je mee zou moeten nemen is dat een Automatische Chrono wellicht onderhoudsgevoeliger is dan een simpel dress horloge met drie wijzers. Buiten dat vind ik de Jazzmaster Chrono’s uitstekende keuzes: Eigen ontwerp, leuk smoelend, vrij tijdloos, flexibel inzetbaar en zeker kwalitatief OK voor zover ik ervaren heb van Hammies.

3 likes

Dit is mijn huidige horloge. Een quartz. Werkt prima. Maar daarom leuk om nu voor een iets andere style te gaan.

Ik moet ool zeggen dat hammilton er voor mij qua style er uit spingt voor de prijs klasse wat ik tegen kom. Daarnaast vind ik stowa en meister ook wel iets hebben.

Ik ben benieuwd ze even in het echt te zien en om te hebben. Daarom waarschijnlijk van de week even naar bouman om te kijken in de winkel.

Deze broadway ziet er ook leuk uit. Btw ligt het aan mij of zijn de foto’s van de Hamilton horloges altijd zo beroerd. Bedoel ze doen ze geen recht aan als je ze vergelijkt met foto’s van reviews enz.

Sorry zie nu de overige foto’s pas die je gepost hebt.
Zitte zeker ook mooie tussen. Maar begin steets meer verliefd te worden op de hammie. ( ik mag hammie zeggen) wie weet wie er bij het ltaar staat straks. :joy:

1 like

Geen sorry nodig hoor. Die Hamiltons zijn ook erg mooi hoor.

ben ook benieuwd, goed bezig.

Mijn Maestro staat hier op HF te koop. Kom rustig langs in Utrecht om er aan te snuffelen.:wink:

2 likes