goedie

Fijne zaken gedaan met forumlid ‘goedie’.

Vlotte en prettige communicatie.
Snelle afhandeling en betaling.

Aanrader zaken mee te doen (tu)!

1 like

Prettige deal met goedie, aanrader !

Vandaag heb ik een schitterend horloge gekocht van goedie. De aanloop naar de deal (communicatie) was al heel plezierig. Tijdens een meeting hebben wij het plezier van onze horloge-passie gedeeld en werden wij het snel eens over de (ver)koop.

Ik kan goedie daarom van harte aanbevelen.

Ik heb naar volle tevredenheid twee horloges verkocht aan Goedie.
Goede communicatie, snelle betaler. Zeer aan te bevelen!!

Vandaag een prettige transactie met @goedie gehad. Hij had een horloge dat ik al een tijdje zocht, en nadat hij me via PM hierop attendeerde, volgde een prettige berichtenwisseling waarin hij snel en volledig mijn vele vragen beantwoordde (want vintage kopen op afstand kan tricky zijn). Dat strekte tot vertrouwen en we kwamen we tot een principeakkoord, onder voorbehoud van inspectie van het horloge. Daarvoor moesten we allebei een aardig eindje reizen, maar onder het genot van een Starbucks consumptie kwam het helemaal goed. Goedhart bleek naast horlogeliefhebber een vriendelijke jongeman en we hebben een gezellig gesprek gehad (…vond ik althans ;-)). Ik zou zó weer zaken met hem doen, en kan hem dan ook zeker aanbevelen.

1 like

U was niet de enige die dat vond hoor :wink: .

Ik wens u veel plezier met het horloge!

Goedie is zeker een een goede verkoper cq koper. Al meerdere malen naar volle tevredenheid zaken gedaan ! Echte liefhebber en kritisch op de kwaliteit van zijn horloges (verzameling).! :ok_hand:

Afgelopen woensdag na hele goede en prettige communicatie afgesproken voor de overdracht van een klok die al heel wat jaren op mijn wish list stond.

Heel fijn contact, een prettig en leuk gesprek en niet geheel onbelangrijk een eerlijke klok. Zeer aan te bevelen!

Fijn contact met @goedie helder via de mail, snel betaald, aanrader!

Pas een deal gemaakt met @goedie. Betrouwbaar, duidelijk en vriendelijk in de omgang.

Een zeer positieve referentie!

1 like

Perfecte communicatie, super vlotte afhandeling en kortom een absolute top transactie. Heel blij met mijn reverso.

1 like

Rainer horlogedoos verkocht aan @goedie . Fijne en vlotte communicatie, betaling was ook meteen geregeld. Perfect allemaal :thumbsup:

1 like

Mooie vintage Lasita chronograph overgenomen
Vlotte communicatie, degelijke verzending en het horloge is net zoals beschreven perfect :heart_eyes:
Bedankt @goedie

1 like

horlogebandje verkocht aan @goedie . snelle communicatie en betaling was ook snel :thumbsup:

Zojuist een prachtige vintage Omega Constellation van @goedie ontvangen. Zeer snelle, soepele deal en natuurlijk gaat het om het horloge, nou die is echt heel mooi. Bedankt & tot de volgende :+1:t2:

1 like

Vanochtend een horloge aan @goedie Goedie verkocht en een prima deal! Koper zonder gezeur en een aanrader!

Zeer prettig zaken gedaan met Goedhart. Vlotte en correcte communicatie, zeer correcte afhandeling, en een prachtig klokje. Dikke +1 voor @goedie!

1 like

topper ! zeer degelijke en eerlijke verkoper / koper :ok_hand:

1 like

Horloge verkocht aan @goedie, een vlotte deal met keurige (no-nonsense) communicatie. Geld stond ook binnen no-time op mijn rekening.

Wat mij betreft een deal zoals ik hem het liefste altijd zou doen, kortom een absolute aanrader!

1 like

Vanmorgen een datejust overgenomen van @goedie
Alles zag er goed uit zoals beschreven
Bedankt

1 like