Goedkope duiker (automaat) onder de €200

die glycine is anders ook goed voor mij hoor :rofl:

2 likes

Maar die is al weg :wink:

2 likes

Ik vis hier steeds achter het net :upside_down_face:

2 likes

Dan kan ik je helaas de hand schudden haha!

1 like

Blij dat te horen haha

Bijna 100 suggesties en NIEMAND die de Inicta Pro Diver Men Model 31290 heeft genoemd ?
Best bijzonder.
Inkoop Actie is helaas uitverkocht, en ja ik heb te lang getwijfeld maar dat had zeker met de korting ( dus nog geen 100 euro) een prima kandidaat geweest, en ik voorzie er nog wel een aantal in het blauw voorbij komen zodra de uitlevering begonnen is :slight_smile:

4 likes

Die seiko wil ik ook wel!!

1 like

Kan je die SKX mooi verkopen :wink:

aan mij

2 likes

Grapjas :sweat_smile:
Die gaat niet weg onder de 200 hoor hahaha

1 like

Mwah, beetje teveel een hommage verwacht ik zo! De genoemde Citizens hebben wel veel meer een eigen gezicht!

Helaas die heb ik niet…

Ik zie dat deze uit het blauwe gedeelte nog steeds niet weg is. Een ‘limited edition’ voor 200 piek… zelfde kast als een NY0040. Als ik niet net een NY0040 gekocht had zou ik 'm zelf nemen :grin:

1 like

Citizen of de wat oudere Orients zijn je deel als je op een Automaat staat. Maar ja, 40mm.

Je kunt eens kijken of je ergens een SKX013 te pakken kunt krijgen, maar ik wens je veel succes.

Onlangs werd nog in het aanbieding topic de Seiko 5 SKX013 voor €199 bij www.dutyfreeislandshop.com aangekondigd.

Ik zou proberen om de citizen te krijgen die geleverd wordt met de rubberen band en de stalen band.
De stalen band vind ik i.t.t een goede band met een fijne sluiting die traploos verstelbaar is.


Ik heb er destijds 160 euro voor betaald op MP.:grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Die is inmiddels mijn kant op. :innocent:

1 like

Lijkt inderdaad niet meer te lukken… Op Marktplaats staan er weliswaar een stuk of 5, maar allemaal voor minimaal 325 met flinke gebruikssporen. Jaar geleden kocht ik hem z.g.a.n. nog voor 180 pietermannen. :sweat_smile:

Nice!

1 like

Ja ideaal voor dagelijks gebruik. Heb zelf een aantal beaters zoals de Casio Duro voor als het heftige momenten. Als ik met mijn 2 kinderen ben bv :joy:. De Citizen is leuk voor naar buiten. Verder heb ik ook een Davosa onderweg op staal. Ook een mooie budget knaller. Zelfde prijs als een SKX:

3 likes

Die GMT ziet er wel tof uit! Dus ik ging even Googlen maar zag dat het een quartz is. Er zijn ook wel automaten maar dan duikelt te prijs ineens richting de 1.248. :joy:

1 like