Gortz (tu)

Leuk contact, snel verstuurd, klokjes top!
Tsja, wat wil een mens nou nog meer?
Jur

Hoi Jur,

Fijn om te horen dat ze in goede staat ontvangen zijn. Ik hoop dat je heel veel plezier van beide horloges hebt.
En bedankt voor de vriendelijke feedback.
Groet en Goed weekend!!
Geert

Het was prettig zakendoen. Alles keurig volgens afspraak.
Bedankt, Geert.
Adriaan

Horloge gekocht en het horloge is conform de afspraak. Snel opgestuurd en goed afgewikkeld.(tu)

Hier ook een prima ervaring. Vlot contact, mooie ruil gemaakt, horloge snel verstuurd: top. (tu)

Alle goede ervaringen hier met forumlid Gortz,kan ik alleen maar beamen.
Hij was zelfs zo aardig om het horloge,wat ik van hem gekocht heb,een paar weken voor mij te reserveren.

Ik heb een horloge van Gortz overgenomen via het forum. Prettige communicatie en snelle verzending met uitstekende verpakking. Horloge zelf was mooier dan verwacht! Erg prettig zaken met Gortz :~

Hierbij ook een aanbeveling voor gortz (tu)

Prettig contact, snelle verzending en klokjes als beschreven, helemaal top :slight_smile:

Bedankt :)-D

Deze week goede ervaringen opgedaan met Geert als koper: zeer vriendelijk contact en een snelle betaling! Zeker een aanrader.

Groet, Matthijs

Horloge overgenomen van Gortz, prima communicatie en vlotte verzending! Verpakking was ook top.

Absolute aanrader, bedankt en tot ziens!

Ook van hieruit een dikke +, kudo’s, duim omhoog, you name it!

Vandaag ook een leuke Seagull ontvangen van Geert.

Fijne prijs, vlot contact, (super)snelle verzending in prima verpakking: aanrader !!

Nogmaals dank.

Prachtig horloge gekocht van Gortz, goede communicatie en snelle verzending. Een dikke plus van mij! :+1:

Fijne ervaring met Geert, aantal horloges overgenomen, fijn om zaken mee te doen.

Vlekkeloze en prettige deal met Geert. Volgend keer graag weer.
:+1:t2::+1:t2::+1:t2:

Van Geert een mooie band overgenomen. In plaats van op te sturen kwam hij deze persoonlijk langs brengen. Wat een service!

Jammer dat ik zelf net niet thuis was, volgende keer doen we een bakkie samen @gortz !

Roel, thanx en dat bakkie komt nog wel eens! :slight_smile:

1 like

Bandje overgenomen van @gortz .
Communicatie top, snel verzonden, alles prima. Aanrader!

Groeten,
Wouter

Een bandje gekocht bij @gortz helemaal prima. Goede communicatie. Snelle verzending. Top

:+1:t2: Casper