Gouden horloge

Naar welk nummer kan ik een donatie overmaken? :grin:

Begonnen met een quartz op staal, maar op m’n 22e mijn eerde gouden vintage. Later vooral gouden exemplaren bijgekocht. Mijn omgeving reageert en reageerde er steeds goed op. Nu o.a. een vergulde vintage Glashütte, 14k vintage Longines en een 18k gouden chronograaf. Op mijn gouden lijstje staat nog zo’n Connie met hondenpootjes.

Uw reacties gaan er wel op vooruit sinds lid bent van de A.A.
:joy:

Zal wel met mijn leeftijd te maken hebben maar goud kan ik steeds meer waarderen!
En een “gouden” Rus helemaal!

1 like

Nu nog een fatsoenlijke camera. :smirk_cat:

Ach Astonmartin u was waarsch. iets te snel?
Hier de link: Omega seamaster met een struisvogel band
Op die plaatjes staat ook nog een Christiaan van der Klauw, maar dat blijft wel onder ons?

groetsels

Er stond geen Omega van je te koop hier op het forum en een plaatje van een CvK kan ik natuurlijk ook van het net plukken…dat albumpie zegt natuurlijk helemaal niks.

Zucht, hoop dat u morgen uw Aston Martin terug kunt vinden…

Ik heb geen Aston Martin.

1 like

Dit is echt super, supergaaf. GrandSeiko solid rosé-gold limited edition 300 pcs.

3 likes

Goh, dat valt dan weer tegen.
Mijn Spyker heb ik helaas weer moeten verkopen, de groen/zilver grijze :cry:

Limited edition maakt mij de pies niet lauw, maar dit is wel een fraaie klok!

sssst…ik doe alleen maar alsof.
Je moest eens weten wat er in mijn garage staat…het probleem is dat ik de code van de garagedeur niet meer weet!!!

1 like

:laughing:

Sorry verkeerd begrepen dan, maar zie ik nou een strontvlieg in uw avitar?

Scherp! :laughing::thumbsup:

Zelf geschoten in het bos met mijn camera en eigenhandig op mijn pc gezet door middel van een cardreader en zo was het mogelijk om hem als avatar te gebruiken.

Echt Hendrik…het was zooooo easy…

Cool issie he?

Als er dan genoeg geld over is, kan er misschien ook nog een cameraatje vanaf, zodat er foto’s geplaatst kunnen worden…

Beter?

1 like