Grmbl.. NA Damasko: Dead on Arrival!

Het DikkeJoop mysterie is opgelost. Verbaasde me niet overigens.

Ik zie het… Valt me toch tegen van L.

3 september een DA45 besteld. Is nog steeds in productie :scream:
Hopelijk heb ik hem snel, dat vlak na mijn bestelling de horloges op de site op pre-order/waiting list gingen zal echter niet positief uitpakken voor de levertijd denk ik.

Zullen we even naar Barbing rijden?

2 likes

Het plan om, “at gunpoint” te verplichten eerst order xxx te maken, lijkt me wel wat.
Maar het is me net te ver rijden. :wink:

1 like

Vrijdag 14 is weer niet gehaald.
19 oktober geïnformeerd en het horloge zou verstuurd zijn. (Barbing =>Bensontrade)
Heden 25 okt weer nagevraagd, nog geen enkel bericht verder.

@yomark
quote=“yomark, post:135, topic:80657”]
3 september een DA45 besteld
[/quote]

Wat heb jij aan informatie over jouw aankoop…?

Helemaal niks. :slight_smile: Maar ik heb ook niet bij Damasko zelf besteld.
Ben Jura Watches nu toevallig net een email aan het sturen. Kan wel 1 tip geven, koop nooit bij Jua Watches, en al helemaal geen Damasko bij Jura Watches. Jura heeft 0,0 klantenservice.

Ok.
Ik moet zeggen dat Bensontrade tot nu toe wel communicatief is geweest. De informatie (direct een vervangend exemplaar, toch weer niet, levertijden die steeds maar weer opschuiven) die ze geven komt vanuit Damasko, die hun eigen uitspraken steeds niet kan waarmaken.
Ik heb de indruk dat er een behoorlijk logistiek probleem is bij Damasko. Ik ontdekte net op Bensontrade een 4 pagina’s met klantenervaringen waarbij steeds de besteldatum van de poster staat vermeld. De levertijd was vanaf 2010 tot afgelopen zomer steeds ongeveer één à anderhalve week.

Bensontrade doet dat dan nog netjes, iets om te onthouden.

Op voorhand heb ik overwogen om bij Bensontrade te kopen(heb ze ook een mail gestuurd nog), maar gezien de dalende Engelse pond was Jura Watches ruim 100 euro goedkoper.
Als Bensontrade fysieke winkel had gehad, dan had ik dat verschil nog wel willen betalen, maar heb nu ten onrechte gedacht “dan kan ik het net zo goed in Engeland bestellen”.
Maar goed, als Nederlander een Duits horloge in Engeland bestellen…dat voelde al vreemd, maar het is dus ook écht niet handig.

Maar al met al had ik wel een ordertijd van een week of 6 ingecalculeerd, dus sta hier allemaal niet van te kijken. Hopelijk komt die van mij wel gewoon in werkende staat aan.
Laten we hopen dat die van jou ook snel aan komt.

Net bericht dat mijn Damasko sinds vrijdag in bezit is van Bensontrade. Hij is gefilmd en gefotografeerd. Morgen gaan ze verzenden. Donderdag ben ik er niet. Hopelijk heb ik hem vrijdag.

5 likes

2 likes

Kijk, dat begint ergens op te lijken. :slight_smile:

Volgens Jurawatches is mijn Damasko waarschijnlijk aan het einde van de week bij ze binnen. Dus hopelijk heb ik hem volgende week.

2 likes

Top nieuws voor jullie beiden! :thumbsup:

2 likes

5 likes

Mijn Damasko is eindelijk binnen! En hij loopt ook nog gelukkig :slight_smile:

De oorzaak waarom het eerste horloge niet liep is nooit vermeld. Het horloge wat ik nu heb gekregen is dus een ander exemplaar, extra besteld door Bensontrade. Het andere exemplaar hebben ze nu op voorraad. De reden dan ik een andere heb gevraagd was omdat ik de verwachting had dat ik zonder te wachten een nieuwe zou krijgen, na al lang op het eerste exemplaar te hebben gewacht. Per saldo heeft het erg lang geduurd voor ik een werkend exemplaar kreeg voor mijn geld (3 maanden na betalen).
Er zijn modellen van bepaalde merken waar je lange wachttijden hebt, en er zijn mensen die geld stoppen in kickstarter horloges en nog langer moeten wachten. Dat was echter bij de overeenkomst niet de verwachting, de levertijd zou 1 a anderhalve week zijn. Ik weet nu, ondanks mijn geduld, dat dat lange wachten niet zo mijn ding is.
Deze draad is nu voor mij klaar, tenzij iemand nog een vraag zou hebben.
Ik maak nog wel een NA. Dank voor de belangstelling.

7 likes

Mooi dat het uiteindelijk is goed gekomen, ben wel benieuwd naar de NA!

1 like

Mooi nieuws man…eindelijk!

Ennuh…een NA ben je ons zeker wel verplicht :sunglasses:

…one down…one to go…yomark :fist:

2 likes

Hopelijk geen DOA :open_mouth:

3 likes

Top! :thumbsup: