Nou zullen we Jur maar vragen dit topic vast te pinnen ?
Gefeliciteerd heren. Vanaf hier kunnen jullie met een schone lei verder naar een betere wereld.
RLC TLC PLP
Snoezig.
Ik ben ook sinds kort weer vriendjes met PLP.
Nu ga je te ver ik ben een grote bewonderaar van George Carlin en hoop dat alles alleen maar slechter wordt.
Nou dan blijft alleen Hendrik over, maar ik hoop niet dat dat ook nog goed gaat komen.
Toch dacht je daar ooit anders over, andere fase?
Waarom doe je dit nou ? Ik ben blijkbaar net vriendjes geworden en mag dit dus geen like geven, zo jammer dit
Werkt alleen op borsten
Daar hoeft u niet bang voor te zijn vechthondenman.
Hendrik, katten liefhebber
Dat kan niet volgens mij want inbegrepen is dat de verkoper het er zelf op wil smeren (afhankelijk bij wie, dat dan weer wel) en alleen als je er ook een paar tubes bipscreme bij neemt…
Hahahaha
Wil je dit echt doen constant zo op mij reageren ?
Simson?
Den braven.
Durf te dromen!
Da’s wel een beletsel
Deze koppeling ontgaat me. Gelukkig.
Sja, in de tijd dat Rolex nog alle onderdelen en uurwerken van derden kocht om ze vervolgens te assembleren zou je het technisch gezien een plakmerk kunnen noemen, en dat geldt dan ook voor 99% van de micro-brands, en voor merken als Squale.
Ikzelf vind deze discussie niet bijster constructief. Waarom wil je zo’n lijst? Je kunt toch gewoon kopen wat je mooi vindt? En als je een vraag hebt over de de facto kwaliteit van “merk X” kun je daar gewoon een vraag over stellen. Meestal krijg je hier redelijke antwoorden.
Kortom: Ik doe er even niet aan mee. Het is niet zo zinvol, met name omdat plakmerk totaal arbitrair is en ook nog eens niets over de levensduur van het horloge zegt.
Hier hout (pun intended) ik van