Groupon deals wat is er van aan?

https://www.groupon.be/deals/theorema-mechanical-watch-copacabana?p=1&nlp=&CID=BE&tx=0&utm_source=channel_goods&utm_medium=email&sid=e5e8b957-a948-481e-ab6c-f4d04148a61a_0_20170109&eh=262179570855034f32d805a46977eac06ab19b31f65fd07582a1971084a51fd9&date=20170901&sender=rm&s=body&c=button&d=deal-page&utm_campaign=theorema-mechanical-watch-copacabana

Allez jullie ideetjes als experten,
Groupon deals wat is er van aan?
niet teveel zeker :wink:

Blijf er toch vanaf.
Voor dat geld heb je hele andere horloge’s.

1 like

ja, eigenlijk wel grappig.
Telkens weer deals van duizend(en) euro’s nu voor paar honderd.
Je ziet (vind ik) wel meer en meer van deze type verkopen.
Snel een professioneel ogende site bouwen om googleaars het idee te geven dat het echt is.
Een tijdje terug nog 3 sites met dezelfde horloge duur aanprijzen zodat men deze via 1 site zogenaamd spotgoedkoop kan kopen.
Uiteindelijk waren de eigenaars van al deze sites hetzelfde bedrijf.
geldklopperij…

2 likes

Zit er nou gewoon een ref code in de link, of mocht ik dat niet verklappen ?

1 like

Theodrama :wink:

Een zon en een maan versieren de horloge

Deze zin zegt toch al genoeg?

2 likes

Theorama :smile: . Er staat een mooie monster op de markt, kan prima onder water en is perfect gecamoufleerd. :wink:

1 like

Ja maar, maar, maar dat horloge heeft een waarde van € 1.589! Dan is dat toch een waanzinnige aanbieding!! Hoe kunnen ze het ervoor doen?

(…) sorry

1 like

Iets mooi of lelijk vinden is een mening. Ik heb hier een uitzondering gevonden, dit horloge is echt gewoon vreselijk lelijk.

3 likes

Zie je nou wel dat het ā€œde horlogeā€ is. Dat moet toch wel juist zijn als zo’n professionele site het zo schrijft toch?

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

Oh ja, ik vind hem ook foeilelijk.

2 likes

Te lelijk om aan te zien (ook al is dat persoonlijk).
Ik zou van het geld bijvoorbeeld een mooie Seiko kopen.

Ik ken iemand die ook dit soort minkukels koopt. En dan denken ze een geweldige collectie te hebben en roepen ze ā€œkijk eens wat een stoere klok. Kostte €1600!ā€
:laughing:

3 likes