Guapo

Ik kan een goed verlopen transactie met dit forumlid melden.
(tu)

1 like

Hier ook een positieve ervaring met Erik, aardige vent, vlotte transactie!

Aanrader!

1 like

En nogmaals een goede ervaring. Snel en makkelijk contact en daarna een soepele deal.

:thumbsup:

2 likes

Goede ervaring, snel en netjes betaald door @Guapo !!

1 like

Ook een goede ervaring met @Guapo. Snelle deal en goede comminucatie :+1:

1 like

Wederom een top transactie met Erik achter de rug. Gedeelde passie voor vintage klokjes, snelle betaling, heldere communicatie, kortom alles wat je wil van een deal.

Tot de volgende @Guapo :wink:

1 like

Leuk contact gehad met Erik. Fijne deal en communicatie. Snelle betaling!
Bedankt @Guapo en nogmaals veel
Plezier met het horlogeđź‘Ť

1 like

Horloge verkocht aan @Guapo. Fijn, flexibel en vriendelijk. Aanrader.
Bedankt Erik!

1 like

Horloge verkocht aan @Guapo. Prima transactie, snelle betaling en prima communicatie. Erik, bedankt!

1 like

Gisteren een meer dan gezellige ontmoeting gehad met @Guapo en de Precista overgedragen. Aanrader want hij schenkt net als ik goede koffie @ThaPapper :sunglasses::sunglasses:

3 likes

Dat alleen al is het vermelden van nog een goede ervaring met @Guapo waard.
Bij deze!:ok_hand:

2 likes

Deze week een zeer positieve ervaring gehad met Erik @Guapo die mijn mooie Pontiac International heeft overgenomen. Vriendelijke communicatie, enthousiast liefhebber en zeer snelle betaling. TOP; een deal zoals we hem allemaal graag hebben op ons mooie forum! :+1: :relaxed:

Dankjewel Erik- heel veel plezier met de Pontiac!- en graag tot een volgende keer!:slightly_smiling_face:

1 like

Goede ervaring met @Guapo, mooi horloge gekocht, snel en zorgvuldig verstuurd/verpakt!

1 like

Van Erik een hele nette Precista PRS18Q overgenomen. Fijn contact, snelle respons op al mijn vragen, product precies zoals beschreven. Ik zou zo weer zaken met hem doen. Aanrader!
Dank Erik, ik ben erg blij met het horloge en heb het nu om!
Groeten,
Marijn

1 like

Een hele mooie Seiko Sarb065 overgenomen van Erik @Guapo.
Hij wist niet zeker of hij het horloge wel wou verkopen…uiteindelijk kreeg ik voorstel wat ik niet kon weigeren. Top deal.
Een gezellig persoon waar je goed iets van kopen.

100% Top!

2 likes

Net op 123 een deal geklonken met Erik aka @Guapo. Hij verkocht een mooie Seagull, net wat ik zocht!

Super vlotte communicatie, vriendelijk man, kortom een aanrader!

Ik kijk alvast uit naar de ontvangst van m’n pakketje :sunglasses:

1 like

Tweede keer dat we zaken deden afgelopen week en het was weer een groot plezier! :slightly_smiling_face:

Vriendelijke communicatie en snelle betaling! Helemaal goed, maar dat weten we hier allemaal allang! :ok_hand:

Dank Erik en graag weer tot een volgende keer! :blush::+1:

1 like

Ik was vergeten Erik @Guapo even te taggen in mijn feedback, dus bij deze. :slightly_smiling_face:

1 like

Een CWC van @Guapo overgenomen. Nette prijs, fijn contact en zorgvuldige verpakking. Helemaal happy met de NA. Dank Erik!

1 like

Een leuke deal met @Guapo gemaakt. Prettige kerel om zaken mee te doen en zeker voor herhaling vatbaar!

1 like