Vigorelli (voorheen: H_j_r_)

Ik heb dezelfde ervaring als iedereen die zaken doet met Huub.
Correcte, duidelijke communicatie. Zeer goede productomschrijving.
Pakket is goed ingepakt en een snelle verzending…

Super ervaring, bedankt Huub!! :thumbsup:

1 like

Prachtige brandweerrode G shock overgenomen.
Fijne communicatie en snelle levering
:thumbsup:

1 like

Ha, ik heb er ook zo een van Huub overgenomen :grinning:

Goed verpakt en snel verzonden, helemaal goed.
Prima zaken doen met Huub, aanrader :thumbsup:

1 like

Ik sluit me aan bij alle voorgaande reacties.

Goede communicatie en een uitstekend horloge!

1 like

Mooie rode rubberen Sinn band van Huub overgenomen. Ging allemaal lekker vlot! Absoluut een 5 star seller. Thanks @Vigorelli :sunglasses:

1 like

Horloge overgenomen van Huub.
Meer dan goede omschrijving in het verkooptopic en goede communicatie.
Prettig zaken doen.

Horloge bevalt goed @Vigorelli

1 like

Frogman gwf overgenomen van Huub
@Vigorelli
prima verpakt en in orde!!

1 like

Prima kopen bij Huub. Goede prijs, snel en vriendelijk op de mail en vlot verzonden. Aanrader wat mij betreft.

1 like

Over @Vigorelli Huub kan ik kort zijn, ondanks dat ik met lege handen sta. Een bezel voor mijn Stowa seatime gekocht van hem. Maar helaas kreeg ik een mooi gesealed zakje van PostNL met gebakken lucht en excuses. De bezel was bij het sorteer proces door de envelop gegaan. Ik balen natuurlijk, maar Huub heeft er alles aan gedaan om dit recht te zetten. En omdat PostNL flapdr*llen zijn, uiteraard niets. Maar netjes zonder discussie geld terug gekregen.

Heel eerlijk en ondanks dit voor mij absoluut geen reden om niet meer bij hem te komen. Tot de volgende keer!

Edit: zijn jullie ook zo benieuwd naar mij die lang ergens over bezig is…

1 like

Goede deal met huub afgesloten.
Eerlijke vriendelijke vent en een leuk gesprek, beter word het niet, topper :+1:

Bedankt @Vigorelli

1 like

Fijne deal gehad met Huub voor een aantrekkelijk geprijsde vintage Stowa. Bedankt @Vigorelli!

1 like

Goede deal met Huub. M’n eerste aankoop via het forum, zeer goed contact gehad met Huub. Voelde direct vertrouwd en aarzelde dan ook niet om de betaling direct te doen. Horloge op de afgesproken dag ontvangen en zeer degelijk verpakt. Bedankt Huub!

1 like

Hele leuke deal kunnen maken met Huub!
Prettig en duidelijk zaken doen.

Volgende keer toch maar iets drinken dan :wink:
:thumbsup:

1 like

Het was fijn zaken te doen met Huub. Het contact verliep soepel en hij zorgt voor een goede verloop van zaken. Het horloge werd netjes en goed verpakt verzonden. Je krijgt echt waar voor je geld. Dus zaken doen met Huub is zeker een aanrader.

Klipdassie

1 like

Vintage Enicar van Huub overgenomen, duidelijke en vlotte communicatie, horloge is de staat zoals beschreven. Zeker een aanrader!

1 like

Prima zaken doen met Huub. Vlotte en eerlijke deal gesloten en tijdens een kop koffie veel informatie mogen ontvangen. Was de autorit van 4 uur zeker waard!

1 like

Prima deal met Huub gehad.

1 like

Gw5000 verkocht aan Huub @Vigorelli. Snelle en aangename transactie. Voor herhaling vatbaar, ook in omgekeerde richting. :ok_hand:

1 like