Halios nieuwe lineup

2 likes

Dus wanneer schuif je aan bij RTL boulevard met de sappige insights?
-Klokkieleaks: Eta omgekocht door de grote jongens???!!(Drama!)
-Flipperen met freddie: Zo maak je jouw collectie tot een succes! Tips van de flipper koningin.
-mix en match: Welke bandjes kunnen echt niet meer!

  • BHF’er van de maand.
    -Palingvissers en de Tuna: Wat dragen ze in volendam?
    -Server Sorus: Een gateway te ver?
    U ziet het na de break…

Ja ik zie dit wel zitten :joy:

3 likes

Kan ik jou aan laten schuiven als Mike?

1 like

Ja de looks heb ik natuurlijk al, dus komt goed :grin:

1 like

Vind de Tropik mooier dan deze. Bovendien wel aan de prijs> Ik laat deze lekker gaan

Ik had dit topic gemist:?

Tot dusver niet opgevallen dat deze eraan zat te komen…

Ik ben aardig gecharmeerd van Halios.
Op zich al leuk om te zien dat het ‘merk’ op zich geen dooie dood sterft , maar zelfs verder groeit.

Ik vind hem wel erg op de Tropik lijken @Defusion .
Op zich past hij zo erg goed in de lijn der verwachting en kwa herkenning als Halios.
Hoewel ik misschien toch stiekum ( als het dan om nieuw model gaat ) op ietsjes meer bijzonders had gehoopt… Kwa wijzerplaat dan met name.

Maar wat mag je verwachten?

Ik ben eigenlijk nog steeds verliefd op mijn Tropik.

Nogmaals: Mooi om te zien dat het doorzet.:+1:t2:

3 likes

is dat mijn ex?

Zo ja, dan ook de mijne. :slight_smile:

@SwedishChef , @anon50762135EV

Ik denk het wel ja. No 245☺️😉

2 likes

Ik hoor twijfel in je stem :blush:

Die Seaforth met zwarte plaat en dito duikersring - ook nog zonder datum, yes! - is wel heel fraai!

Dat haal je er dan erg goed uit…:slight_smile:️:wink:

Ik heb er lang naar gezocht.
Had raar genoeg op moment dat ik hem aan kon/ging schaffen nog de luxe keuze tussen zwart of wit…

Ik vind hem geweldig.

Wel is het op moment zo dat ik eigenlijk andere prioriteiten heb , en ook altijd nog wel weer (ongewild) verder kijk…

Niet om nu weer zonodig ( liever niet ) :wink::slight_smile:️ , Seiko aan te halen , maar dit model uit de nieuwe Presage-lijn doet raar genoeg iets met mij…:flushed: Een doodgewoon op 10.000 keer iets-lijkend horloge…

Maar zoals het bij mij altijd nog is geweest , zou ik de Tropik er voor op ‘moeten’ geven…

Dat is dan ook weer geen keuze eigenlijk.
Nu het merk ‘expandeert’ , vind ik het al snel weer minder bijzonder/aantrekkelijk.

Is op moment schier overdreven natuurlijk , maar toch…:slight_smile:
Of terug naar een mooie MeisterSinger…

Maar liever zou ik hem er dan gewoon naast houden.:wink:

1 like

Ik heb beide (gehad). Ik zou ook best beiden in de collectie willen hebben. Niet dat ik daar de ruimte voor heb momenteel. Maar ik zou het ook geen probleem vinden. Die witte is namelijk veel gaver dan verwacht.

Die witte heb ik nooit IRL gezien…
Maar ik heb @LeenV er toen gek voor gezeurd!

Precies op dat moment kwam (ook) de zwarte voorbij!

Daar ik de Crepas Cayman geweldig vind , maar voor dagelijkse gebruik denk ik wat over de top…:roll_eyes::upside_down_face:

2 likes

Voor het juiste bedrag bij jou op de mat. :wink:

Als ik de foto’s van jou zo zie, dan bedenk ik me weer hoeveel horloge het eigenlijk is voor het bedrag. :thumbsup:

Ja.

Is er nog???

Ik snap er werkelijk waar geen moer van.:grin:
Euh… De zwarte Crepas-band aan die witte?? Hmm…, met dan dat subtiele oranje Tropik…?:sweat_smile:

Ondergewaard merk. En een witte duiker wordt gezien als zomers.

Die witte stond tot voor kort nog aangekondigd voor aankomende winter…

Tropiks er nu af… Tja. Zou 't wel weten…

Straks word die Jason in Canada overreden door een combaine!:sweat_smile::open_mouth:

1 like

Ik was wel eens benieuwd naar die man…
Maar vond bar weinig…

Naar aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid , is het de beste man in het midden…:open_mouth:

Ik zag gisteren wat plaatjes van de Seaforth voorbij komen. Dat heeft me toch wel getriggerd. Ik heb twee Tropik SS’s gehad, heb wel een zwak voor Halios.
Tel daarbij op dat ik geen duiker meer heb in de kist en dit is een kanshebber.

1 like