Halios nieuwe lineup

Ja die ga ik ook halen in het voorjaar.

1 like

Dat biedt kansen. :wink:

1 like

Eerste keer dat ik een Halios ook echt gaaf vind!..

Vooral die blauwe sunburst met fixed bezel en zilveren bezel (eerste en derde foto).

Edit: ā€œAuto Maticā€ hadden ze weg mogen laten van mijā€¦

5 likes

Eensch.

1 like

Ooit een Bluering gehad, was wel een mooie en kwalitatief horloge, (gepikt) fotootje:

De kroon was wat groot maar voor de rest top, tweedehands prijzen vallen meestal beter mee

1 like

:ok_hand::ok_hand:ā€¦ Mooi hoor!

Die pastel is wel weer eens wat anders!

ik vrees dat het een dealbreaker voor mij gaat wordenā€¦

1 like

Kopen en doorschuivenā€¦:wink:. Ik meld me alvast!

1 like

Ja best raarā€¦ Dat en het Miyota uurwerkje maakt hem voor mij ook niet een echt serieuze optie, al vind ik hem verder wel leuk

Ik heb nog steeds mijn lang gekoesterde Tropik. Nog steeds vind ik die erg fraai.

Dat de Seaforth er wel erg op lijkt , zeker in het zwart , vond ik in beginsel wat minderā€¦
Iets te ā€˜gemakkelijkā€™ ā€¦ , maar te vergeven door hem dan ook min of meer als voortzetting/vervanging van de Tropik te zien.:slight_smile:ļø

Maar vind het wel stoer dat dat Halios gewoon doorzet!:ok_hand:t2:

Dat ā€˜Auto-Maticā€™ ?? Nou is iedereen zo gefocust op/voor een automatisch uurwerkā€¦
Staat het er opā€¦ , ook niet goedā€¦waarschijnlijk zie je het IRL amper staanā€¦

Dat pastelblauw wel grappig ja. De gilt lijkt mij ook mooi.

Misschien net als bij de Tropik , had het wat sjeu toegevoegd om ā€˜Seaforthā€™ ook in een fraai terughoudend kleurtje te printen.

2 likes

Nieuw leven in dit topicā€¦ Ik blijf eea volgen! Benieuwd hoeveel er naar NL komen bij forasec. Op wus zijn ze enorm enthousiast over dit model.

Gevonden plaatje, nog niet gezien in dit topic:

1 like

Ik zit echt te wachten op de nieuwe Laguna. Die Sunburst dial! kwijl ā€¦ (foto gejat van Instagram)

3 likes

Is ook bekend wat voor uurwerk gebruikt gaat worden?

(excuus als het ergens staat, zag het zo snel niet)

Gilt plaat met gladde bezel :blush:
Of toch licht blauwā€¦

Toen deze ter sprake kwam bij de hfleā€™17 betrap ik mezelf erop dat ik wel vaak kijk of hij al beschikbaar is :innocent:

Ben ook wel fan van de laguna 2 (12mm dik nu) maar de interne bezel is hier al meerdere keren aanwezigā€¦ :unamused: