HanDavinci’s Rolex Day-Date 18046 "SCHWING SCHWINNNG"

hele mooie klok Han; aan alles is te lezen, dat je als een kind zo blij bent. Hopelijk kom je voor een mooie prijs van de geel gouden day date af (mooi grail doel, maar dan groene dial)

1 like

Oude 911’s hebben ook ruimere toleranties dan nieuwe.:blush:

Platina on ice. :star_struck:

Geniet van het ‘shinen’ met deze klatser.

Gave NA @HanDavinci! Veel plezier ermee. Mij zou het niet passen, maar dat is meer omdat bling niet mijn ding is.

Maaruh, roze rolls, roze nato’s en een Rolex met steentjes die de gemiddelde vrouw niet zou misstaan… Is miss DaVinci het mannetje in huis? :crazy_face: :thinking:

mijn vrouw is dat stiekem ook trouwens hoor… ik heb af en toe niets te zeggen :blush:

1 like

Wat een prachtig horloge , zou hem graag om me pols slingeren :sparkling_heart::sparkling_heart:

Funny ; Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT!!!

:joy:

3 likes

Ik vind hem erg gaaf en zelfs mooier dan de onyx! Veel draagplezier :ok_hand:t4:

Metroman!

Ps: Ik heb ook meer schoenen en horloges dan mijn vrouw :blush:

1 like

Ik zou meteen deze erbij om doen :joy::joy:
Hele dag blij

4 likes

Ik vind de kreet metroman nogal cisgendered, ouwe. :slight_smile:

Metropersoon?:rofl:

1 like

Uhm, maar heb je ooit van een metrovrouw gehoord? En @HanDavinci is volgens zijn paspoort toch nog een M? Ik geloof dat ze geslacht er inderdaad uit willen halen, want gender dus vies.

Ik word een beetje moe van al dat gendergeswets. Een man is een man, een vrouw is een vrouw en als je iets er tussen wil zijn of over wil stappen naar het andere team (dmv operatie of gewoon af en toe een avondje andere kleren), allemaal best mijn inziens… maar wat doen we een partij moeilijk er over. Het is maar een lettertje op een papiertje.

2 likes

SUPERDIK!!! @HanDavinci
Dit is wel echt bazenmateriaal!!!:grinning:
Enjoy!

1 like

Fantastisch verhaal. Gaaf zo‘n onmeunig goed-fout horloge om de pols (zelf durf ik dat niet).

1 like

Heb het vannacht nog even eens goed bekeken met mijn neven, even dat eindbaashorloge van je bekeken en ze waren diep onder de indruk :ok_hand:

Dus mocht je om wat voor rede dan ook weggejaagd worden uit het oosten, omdat je medetukkers deze shine niet kunnen handelen of omdat de Primera die naakte gast in de entree niet meer kan verdragen… Ben je altijd welkom op ons kampke :kissing_heart: wel die roze loafers uit as ge binnen komt.

3 likes

Wow, in dit verhaal spreekt ware trots op hun product. Mooi om te lezen.

1 like

Of nie!! :joy:

1 like

Haha! Nee dat trekt mijn ego niet. De balans staat gezond in het midden, anders zou ik gaan rennen sprinten.

Maar als je vraagt wie van ons twee de prinses is die later een glitterbruiloft wel…dan ben ik dat :sunglasses:

Schoenen uit in de wagennn! Bedankt voor de uitnodiging, ik ga hem onthouden :sunglasses:. Brabant hè?

Veel Brabanders op HF. Als je een meeting wil organiseren heb je zo een boel mensen bij elkaar. Ik probeer wel even mee te doen met het accent zodat ik toegelaten word.

2 likes

Hahahahaha uhu

2 likes

Please don’t

1 like