HanDavinci's SKX Blue Lago...Smurf. Hoe één foto mijn plannen om heeft gegooid

Oké oké, we zullen zien…

:thinking:

1 like

Hahah ja hij was klaar…totdat @vierport opmerkte dat de chapter ring een beetje beadblasted aluminium is in plaats van echt staal. Ik was zo enthousiast bezig met het bouwen dat me dat helemaal niet op is gevallen. Toen naast de zwarte SKX gelegd, en ja… nu zie ik alleen een chapter ring die er niet bij past.

Dus na het weekend even zo’n gepolijste erin :smile: Laten we zeggen dat die nu voor 90% klaar is, gistermiddag was dat nog 100 :stuck_out_tongue_winking_eye:.

1 like

Mooi stukje werk, veel plezier ermee!

1 like

Geweldig mooi gedaan. Mijn complimenten :+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Erg gaaf!!, mag van mij zo uitgebracht worden door Seiko

1 like

Haha bedankt voor het compliment! Er eentje voor mij bouwen doen ze niet in ieder geval.


Thanks Soraya

Misschien werkt het andersom wel :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wow, de SRPB11 nu ook al uitverkocht… SRPB09 ook. Vrij hard gegaan!

1 like

Bewaren! Kijk maar eens wat de witte en gele Seiko Sumo en de Seiko Turtle Zimbe nu waard is. Ik snap die prijzen niet helemaal want er zijn dr nog genoeg, maar dat terzijde :smile:

Waarom denk jij dat ik er 2 heb… :sunglasses:
Ik had 'm gekocht omdat ik ten eerste helemaal Blauw fan ben.
Toen hij binnen kwam kreeg ik zo’n ontzettend speciaal gevoel. Het draagcomfort is echt optimaal & de looks geweldig.
Toen dacht ik; Fuck it, ik wil er zelf ook gewoon één verslijten totdat hij niet meer om aan te zien is. Maar vanwege het misschien wordt het nog wel wat waard oogpunt draag je hem dan ook niet lekker. Nu draag ik hem gewoon, krasje boeit me niet, ik heb 'm om te dragen. En dat gevoel is gewoon heerlijk, wetende dat je er nog een hebt. (En zo ook de SRPB09. Maar eerst kijken hoe die om de pols zit.)

1 like

Hoi Han, heel knap stukje werk weer hier! En ook de tekst is echt vermakelijk. Chapeau! Dankjewel!:+1: :relaxed:

1 like

Ik voel dat soort dingen, i’m good with people (en ik zag een foto langskomen van één om de pols en één in de stickers :wink:).[quote=“ErikST, post:70, topic:108739”]
Toen dacht ik; Fuck it, ik wil er zelf ook gewoon één verslijten totdat hij niet meer om aan te zien is
[/quote]

Nice thinking.

1 like

:vulcan: :vulcan: :vulcan:

1 like

Wowzers, modden moet mn nieuwe hobby maar worden!

1 like

Jottem! :joy:

1 like

Dat dacht ik afgelopen November, toen ik nog nooit een batterijtje had vervangen…

1 like

Ik heb thuis ook nog wel een draak die je man modden :wink:

1 like

Ownee dit is Bowser :joy:

3 likes

Ik heb toch even de zwarte coin bezel met de zwarte keramische insert erop geklikt. Ik ben er nog niet over uit of het goed staat, maar het heeft wel iets aparts:

Vent, dat is geen probleem.

Ik vond dit niet de perfecte bloemkool-shot, dus heb ik hem even opnieuw gepositioneerd:

Het groentemeisje vroeg wat ik aan het doen was, maar dat leek me vrij duidelijk. Op domme vragen krijg je een dom antwoord :relieved:.

9 likes

Zwarte bezel staat hem wat mij betreft veel beter, al wordt hij er wat standaard van.

1 like

Nou Erik, ik ben ook vrij perfectionistisch als het gaat om het modden, en ik stoor me na één werkdag al aan het kleurverschil. Toch wil ik graag die blauwe wijzerplaat op de pols houden en niet wegdrukken in de doos. Misschien dat ik eens een stalen bezel insert erbij bestel, dat lijkt me ook wel een gave!

2 likes