HanDavinci's SKX Blue Lago...Smurf. Hoe één foto mijn plannen om heeft gegooid

Ziet er prachtig uit en mooi verhaal!

1 like

Mooi gedaan hoor, op Engelstalige forums zijn er verschillende mensen die ook zo handig zijn met Seiko’s modden en ik sta altijd verbaasd over de resultaten, niet altijd naar mijn smaak, maar vaak heel knap gedaan. Deze is gewoon leuk gedaan en ik heb geen probleem met de “X”. :+1: :clap:

1 like

Ziet er goed uit mooi project :+1:

1 like

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy: Hilarisch!!!
Is het teveel gevraagd de volgende foto tussen de bloemkolen van het groentemeisje zelf te maken?
Kijken of je weer zo’n domme vraag krijgt.

Zwarte bezel vind ik wel een stuk minder, overigens.

2 likes

Hahahaha nou, ik denk dat ik dan een tik krijg :smile:

Ik vind de blauwe bezel er beter bij passen, ben wel benieuwd naar de stalen bezel.

1 like

Echt geweldig gedaan!! die blauwe bezel staat zeer mooi en ik denk dat ik hem zelfs mooier vind zo dan mijn Samurai.
Dat je zoiets gewoon zelf kan maken… ik neem me pet voor je af.

Veel plezier ermee!

1 like

Daar istie!
Draagt ook klein, is mijn mening!

1 like

Super, veel plezier ermee!
Wat is de omtrek van je pols? Ik ben benieuwd of het bij mij overeen komt.

Slechts 17cm!

Edit; Bij deze foto zie je goed waarom de bezel deze kleuren heeft.
De Sunburst loopt prachtig over in de Bezel!

2 likes

Hij vroeg naar je pols!

Samurai’s zijn ook echt top👍

2 likes

Mooi mod zeg! Heb je deze ook al eens gemaakt met de dail van SRPB01 Green Turtle?

1 like

U vraagt, ik lever.

Maar geen sub ideeën meer. Kleurverschil insert - wijzerplaat kan ik niet mee leven.

9 likes

Ik vind m echt wel mooi, maar ik denk te snappen wat je bedoelt.

1 like

Erg mooi deze :+1:

Is dit een groene dial?

Ja, die SRPB01

Hij is van @Roog84, volgens mij als vakantiehorloge :sunglasses:

1 like

Je zou een telefoon tijdens het filmen en/of fotograferen ook gewoon met twee handjes vast kunnen houden in de landscape mode. Dan krijg je mijns inziens betere bloemkolen van.

Verticaal Fotograferen zou in 90% der omstandigheden verboden moeten zijn. Een mens kan tenslotte ook soms daadwerkelijk een portret aan het maken zijn. Verticaal Filmen gewoon direct zou moeten resulteren in pek, veren en mogelijk een brandstapel.

Een SKX met keramische bezel oogt raar. Die dingen hebben hun aluminium bezeltje nodig, dat leeft veel meer. Met coin edge en keramisch worden ze wel heel erg klinisch.

Die combi is mooi. Leeft nog, en netjes horizontaal op de footoo. :slight_smile:

1 like

Iemand boot een topic uit mei omhoog. Ik vind hem verschrikkelijk nu.

Ik ben net een half uurtje op werk en jij begint over verticale bloemkolen te wauwelen.

4 likes

Nou, wees blij dat ik niet over boer Pauw begon. Die kreeg altijd fantastische grote bloemkolen uit z’n voortuin. De beste van de polder. M’n oom weigerde ze te eten, omdat ie had gezien dat Pauw 's ochtends z’n tuin in liep om over z’n eigen bloemkolen heen te schijten. :slight_smile: En piesen, uiteraard. :slight_smile:

3 likes