handige hobby klokkenmaker

Hi,

Vriendin van ons wil haar man een horloge cadeau doen. Maar, wetende dat de zoektocht minimaal net zo leuk is heb ik haar voorgesteld een simpel briefje met ‘je mag een horloge gaan uitzoeken’ achter het glas van een lelijk horloge te stoppen en dat in te pakken. Horloge is er al, inpakpapier en zelfs plakband is aanwezig maar geen horloge gereedschap. Kan iemand ons helpen een papiertje achter het glas te krijgen? PB wordt gewaardeerd!

Er zit wel iets van urgentie op zodat de jarige nog voor zijn verjaardag in mei een horloge kan hebben aangeschaft.

En yup, ik wil mijn echte adressen (Cothen & Culemborg) dit niet vragen - hebben het vast veel te druk met serieuze reparaties.

Groet, Vincent

Dank!

zoek eigenlijk meer een hobbyist die zijn factuur graag in bier laat afrekenen :slight_smile:

Ik zal de titel aanpassen om dat wat duidelijker te maken.

Groet, Vincent

1 like

@HanDavinci

Volgens mij ben jij wel in voor een “speciaal” biertje :wink:
En heb je nog geen post-it mod zien doen volgens mij :joy:

1 like

Waar woon je ongeveer en om welk horloge gaat het?

Je hebt geen klokkenmaker nodig, gewoon een handige harry die even kastje open , pin eruit, cal eruit, briefje erin, cal terug ( wijzers naar de botten) kaste dicht en pin erin. dat kunnen de meesten hier wel even.

2 likes

Vandaar ook de vraag waar het horloge zich bevindt :grimacing:

1 like

Houten/Utrecht

:ok_hand:

1 like

Als het horloge niet meer gebruikt dient te worden kan je dit ook zelf wel denk ik? Achterdeksel open schroeven, kroon lp er uit trekkem/afbreken. Uurwerk er uit en weer er in na papiertje. Voila. Extra leuk omdat je het zelf hebt gedaan :wink:

1 like

Ik wil het ook wel doen. Woon in Zeist.

2 likes

Hoi Winkje,

Als vaste klant doe ik het met plezier voor je in Cothen. Bel maar even morgenmiddag na 1300 dan spreken we wat af, kan evt. Woensdag avond of donderdag overdag als je haast hebt. Je hebt mijn gegevens.

Gr

RonP

3 likes

Hi,

Ik waardeer je aanbod zeer! Heb echter de ‘actie’ al ingezet :slight_smile: maar mocht er een volgende keer zijn dan kom ik gelijk langs.

Dank, groet, Vincent

Foto ?

Hi,

Als het geheel klaar is komt er zeker een foto!

Groet, Vincent

1 like