Hands-on: Marine Nationale straps

En elke keer neem ik me weer voor om een aantal uitdrukkingen en zinsnedes over te nemen, briljant bij tijd en wijlen.

1 like

:joy::joy: koning!

1 like

Ik zat al een tijdje uit te kijken naar deze hands-on compare, en absoluut niet teleurgesteld !! In tegendeel zelfs, het is een beste lap tekst maar heb deze in 1x doorgelezen met een glimlach, top geschreven :+1:t2:

1 like

Dank voor de reacties allen! Dit motiveert voldoende om op deze manier te blijven bijdragen aan dit fijne forum.

Nog geen idee wat de volgende bijdrage gaat zijn, maar dat terzijde :joy:

9 likes

Bedankt! Ik vond het ook top, vermakelijk en informatief tegelijk :nerd_face:

Ik ga er eentje bestellen :+1:

1 like

In het kader van

even een review van een briljante review. :joy:

Ik heb de Nick Mankey Hook strap van @Zulu overgenomen. Wat een heerlijk bandje. Ik heb eigenlijk nog nooit zo’n comfortabel bandje gehad. Dus niks gelogen in de review. :wink:

3 likes

Onderbroekenelastiek is gewoon mega comfortabel :sunglasses: :+1::muscle:

4 likes

Wat een torrie he

1 like

Bijna @Zulu, maar er zit toch een klein verschil hoe het allemaal begonnen is. De ‘enige’ echte zijn de Nageur de Combat straps van NDC. Dat zij inweze gewoon parachute onderdelen die de ‘Marine Nationale’ op de Tudors gebruikte. Daar zijn ook de nwe nato’s van Tudor op gebaseerd. NDC is gestart door 2 Zweden en later verkocht aan Jacko. Ik was ook n tijdje een reseller van NDC en ook ik kon dat insta account overnemen, maar wilde toch alleen met leer doorgaan, omdat ik niet de goede ingangen heb voor t oude spul. De Erika versie is gewoon een nieuwere variant :wink:

3 likes

Ik zeg ook nergens dat Erika de eerste was, maar haar straps zijn wel hoe het bij mij begonnen is :smile:

Erika heeft deze strap wel als eerste commercieel weten te maken onder de watchcommunity, maar de NDC bestaat al langer inderdaad.

1 like

mooie overzichtje @Zulu!
Met de kennis van nu had ik een stuk webbing moeten kapen toen ik mn Franse wings haalde.
Een bandje van originele Franse para webbing waar je zelf nog aan gehangen hebt nadat je een transal c-160 uitgerend bent had natuurlijk super geweest. Helaas had ik de kennis nog niet en draag ik nu met veel plezier een 2nd gen Erika’s :+1:

9 likes

Ok, dan is het een kleine aanvulling op je mooie reviews :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nageur? Van oud opgedroogd bloed, zweet en tranen?

…of van het Franse ‘nager’, zwemmen.

2 likes

:rofl:

1 like

Ik heb t niet bedacht heren, don’t shoot the messenger! :laughing:

1 like

Ik geloof dat Bell&Ross ook in zee is gegaan met Erika om haar banden op hun horloges te verkopen.
Wel met aangepast logo op het gespje.

https://timeandtidewatches.com/erikas-originals-straps/

https://www.bellross.com/accessories/straps/vintage-straps/elastic-band-black-br-v2

Daar kost die dan wel 100 euro

Die van de Watch Steward vind ik wel cool. Mocht je je review exemplaar ooit willen verkopen, geef maar een seintje!

Buiten dat een van best leesbare en humoristische topics van de afgelopen jaren. Hulde!

3 likes

Thanks! De WS is al verkocht ondertussen :sweat_smile:

1 like