Hanse

Een ruil gesloten met Hans.
Fijne communicatie, snelle en goed deal.
Hij is betrouwbaar :+1: Bedankt @hanse en veel plezier mee.

1 like

Vandaag een mooie NA bij @hanse opgehaald.
Zeer prettige ervaring gehad met deze HFer :+1:
Hans vond t prettiger om de overdracht bij afhaling te doen dan onpersoonlijk via de post… daar is wat van te zeggen. Het horloge was irl ook super netjes, dus huiswaards gekeerd met de NA :+1:.
Tnx Hans , leuke vlotte ontmoeting :+1::smiley:

1 like

Zojuist mij horloge verkocht aan Hans @hanse

Ergens in het midden afgesproken om de reistijd wat te verkorten.
Ruim op tijd aanwezig en op ons gemak de deal gesloten.
Bedankt Hans!

1 like

Hans, op dit forum bekend als @hanse, is een betrouwbare man. In alle rust bij hem thuis het horloge overgenomen en alles was zoals het stond beschreven. Hans: het ga je goed, ook qua gezondheid!

1 like

Vandaag een prachtige Seamaster chronometer gekocht bij Hanse. Het Horloge kwam exact overeen met de beschrijving en al mijn vragen werden snel beantwoord.
Dit is nu het vijfde horloge dat ik bij hem heb gekocht en alle horloges lopen nog steeds naar behoren. Ook zijn tip voor een goede horlogemaker heeft me erg geholpen.(R. Sonders)

Eergisteren (dinsdag 26 juli) bij Hans een Omega opgehaald die ik al langere tijd zocht. Vooraf mailcontact gehad over het horloge of hij van plan was zijn Omega wilde verkopen, dit bleek helaas niet het geval te zijn. Paar weken later alsnog een mailtje dat mocht ik nog interesse hebben ik het horloge nu wel over kon nemen. Na enig beraad toch besloten het horloge te kopen.

Afgelopen dinsdag dus bij Hans langsgeweest en ik werd daar hartelijk ontvangen. Hij wist alles goed te vertellen en ik mocht het horloge van onder en van boven bekijken, passen en voelen. Alles klopte verder zoals hij vooraf in de mail al had omschreven dus direct tot koop overgegaan.

Hans, nogmaals bedankt!

Vandaag 2 horloges gekocht bij Hans.
Erg prettige ontvangst met lekkere koffie.
Een leuk gesprek gehad en foto’s bekeken van zijn verzameling tot dusver.

De 2 horloges beide in perfecte staat zoals beschreven.
Hans leuk je ontmoet te hebben en succes met je toekomstige doel.

Vanavond een hele prettige overdracht bij Hans @hanse thuis gehad. Fijne kerel, passie voor horloges en oei oei oei wat een schitterende Omega Speedmaster met blauwe dial had je om :heart_eyes:
Tot een volgende keer! Groetjes van je naamgenoot

1 like

Hans heeft een Eterna gekocht van mij. Leuke email contact, snel afgesproken en goede afhandeling.

Topper!

Hans heeft mijn Raymond Weil overgenomen. Lekker ‘smooth’ transactie zonder problemen. Bedankt @hanse

1 like

Horloge van @hanse overgenomen.
Super gastvrij ontvangen.
Zeker een aanrader!

1 like

Afgelopen week een vlekkeloze verkoop gedaan met Hanse. Heldere en snelle communicatie. Zeker een aanrader !! :+1:t2:

Gisteren heb ik van Hans @hanse een in schitterende staat verkerende Bretling Colt gmt overgenomen.

Ik had mijn oog al een maand terug op het horloge laten vallen maar was vanwege werk gerelateerde verplichtingen niet in staat het horloge toen op te halen.

Hans was zo vriendelijk het horloge zolang te reserveren. We hebben contact onderhouden en uiteindelijk gisteren elkaar getroffen in Woerden, we zijn elkaar tegemoet gereist. Na een noodgedwingen kort maar aangenaam gesprek was ik een horloge en ervaring rijker.

Hans is een aimabel mens, een aangename kerel en aanwinst op dit forum. Van harte aanbevolen. Fijne vakantie nog Hans.

1 like

Hele prettige ervaring gehad met Hans! Heeft een horloge van mij overgenomen en hebben een zeer vlotte en fijne communicatie gehad. Echt een aanrader.

Tot de volgende @hanse.

1 like

Afgelopen weekend een prettige deal gemaakt met Hans
Heldere communicatie en vlotte betaling.
Aanrader!

Bedankt Hans!

Vandaag de bandjes binnen gekregen die ik van @hanse heb overgenomen. De bandjes waren keurig netjes verpakt. Prima deal, vlot en een prettige communicatie.

Nog bedankt Hans

1 like

Een horloge verkocht aan @hanse. Dit was een zeer prettige ervaring met vlotte en vriendelijke communicatie. Echt een leuk forumlid om zaken mee te doen!

Nogmaals bedankt Hans!

1 like

Vandaag langsgeweest bij Hans om zijn Zenith Port Royal te gaan bekijken.
Horloge was in heel mooie staat, zoals beschreven en de koffie stond klaar.
Nog even een babbeltje gedaan over de gezamelijke hobby en met een goed gevoel en een mooi horloge terug huiswaarts gekeerd.
Ik wil bij deze Hans aanbevelen als een man van zijn woord, dit is een prima HF’er om zaken mee te doen.
Bedankt @hanse

1 like

Deze zomer van @hanse een prachtige Omega Smp 300 gekocht. Het was fijne communicatie met Hans en hij was zelfs bereid het horloge vast te houden totdat ik terug was van vakantie.

Bij het ophalen van het horloge onder het genot van een goede kop koffie een leuk gesprek gehad over deze hobby. Daarnaast ook meteen verwezen naar een goede horlogemaker voor het op maat maken van de band. Hans, bedankt voor de prettige transactie.

1 like

Gisteravond even snel uit mijn werk bij Hans geweest voor een ruildeal. Gezellig even binnen geweest uiteraard onder de huidige Corona maatregels.

Hans bedankt voor de leuke deal en tot de volgende keer :grin::+1:!

1 like