He, jij weet toch zo veel van horloges? Weet je niks voor mij?

Over het algemeen zullen niet horloge freaks schrikken als je met een horloge aan komt zetten van een paar K, je word raar aangekeken en van binnen verklaren ze je voor gek. Binnen de gelederen van het horloge forum ligt dat net iets anders omdat wij gewoon een apart volk zijn.

Bij mij is het nooit gebeurd want ik heb toch geen geld, maakt het een stuk makkelijker :blush:

3 likes

Lekker subjectief ook allemaal :-1:

Nouuu, kijk es goed, nergens het R-woord :ok_hand:t5:

Goed hoor

4 likes

Nee daar is sinds kort een apart forum deel voor, als je dat woord nu in alle overige delen zet word je per direct opgepakt.

3 likes

Geen rolex?!?!

Niet eens in klassement duiker?!?

4 likes

Ach kind wat een mega originele horloge ideeën weer…

Jij word opgepakt.

1 like

He joh?! wanneer krijgen ze een rolex dan

Leuk initiatief waarvoor hulde, natuurlijk is het een beperkte lijst maar dat kan ook niet anders. Hoe dan ook een leuke start die vast wel aangevuld gaat worden

Ik wil dit topic niet naar Rolex verdraaien, maar ergens in die lijst hoort een klassieke 36mm DJ te staan.

1 like
  1. Fout (Gouden datejust op cartoon nato)

Zoiets?

1 like

Wat?!?!?! Heeft Rolex een eigen categorie en mag je nergens anders Rolex meer zeggen of plaatsen?!?

:stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik mis de instap merken. Seiko, Invicta, Oriënt, etc

Update: ik zie Seiko al erbij staan. Mijn excuus.

Verder mist het een onderscheid tussen vintage en modern.

Sportief hardcore: Sinn, Damasko, G Shock

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat deze lijst geen succes wordt :laughing:
Zo ongeveer bij elk punt kun je 10 andere merken/modellen invullen, dus succes heren :gift: met dit heerlijke cadeautje voor een discussie wellus/nietus.

Noem je gelijk totaal verschillende horloges. Een Sinn kun je echt niet vergelijken met een G-Shock

Maar wel in dezelfde categorie. Dus wel vergelijkbaar afhankelijk van je wensen, smaak en budget.

2 likes

Ok goed. Zelfde categorie, maar niet zelfde style, niet zelfde prijs, etc.

Mooi schema van TS.
Nog even met afbeeldingen erbij in Kahoot zetten en daarna toekijken hoe de adspirantkoper vervolgens trots binnenkomt met een nieuwe Armani om de pols…

3 likes