Heb je een Pontiac automatic, show 'm hier op het forum

Die moest ik even opzoeken haha.

“Een uitdrukking van diepgewortelde droefheid”

Hmmz denk dat persoon in kwestie bij het lezen van die uitspraak zelfs in staat zou zijn het desbetreffende horloge terug te verkopen aan de oorspronkelijk verkoper. :cry:

1 like

Graag gedaan en bedankt voor je medeleven.

Maar niet getreurd, ik kon met het verlies leven… tot ik je bericht las. Wat mis ik ‘mijn’ twee sterren Pontiac-je… :thinking:

Paar jaar geleden bij een hoop knutselhorloges gelegd en voor bijna niks verkocht. Tsja haha.

1 like

Dat is nobel denken van die persoon en zeer empatisch bovendien, maar het zou niet goed zijn, want hij zou de verkoper er niet mee helpen… Verkoper moet leren om zijn verliezen te dragen als een vent, rechtop staande en zonder geklaag en gesteun.:sunglasses::+1::smiley:

1 like

Begin jij nou ook al??? :joy: Straks zitten we hier allemaal te snotteren…:sweat_smile:

2 likes

Een ex van mij:

3 likes

Mooi! heb je er ook nog steeds verdriet van? :upside_down_face::laughing:

We zijn er nu toch over bezig, kan je het gelijk hier in de groep gooien…:smiley:

2 likes

Haha nee ik was blij hem te verkopen, was bijvangst van een partijtje. :wink: Volgens mij voor een paar tientjes op MP verkocht.

1 like

Ik wist dat jij verstandiger bent Daniel! Dat getreur over ‘spoiled milk’ is niets voor jou! :smile::ok_hand:

3 likes

Je vous respecte, Monsier Harry; ook al ken ik je niet persoonlijk van een tête-à-tête, ik respecteer je heel sterk.

2 likes

Dank! :blush: En wederzijds uiteraard! :slightly_smiling_face::ok_hand:

2 likes

Zo dan, wat een beauty! Ik houd de blauwe sectie in de gaten, voor als je weer een grote uitverkoop houdt… :wink:

2 likes

Zoals de ‘zuidelijken’, sinds 1830 ‘verenigd’ in het ‘verrraad België’, soms zeggen: "Amai, niet treuren over verstuikten melluk, sunne?!

Een hart onder de riem voor @Klokkengek naar @koekoek toe gezegd.

1 like

Nu moet ik gaan eten, tot later. Of ‘voorbij vandaag’, nog een ‘zuidelijke/vlaams-belgische’ uitdrukking.

2 likes

Deze effe er tussen gooien, :wink:

4 likes

Zo komt die beter tot zijn recht!! :+1:

3 likes

Das ook echt een plaatje!
Wat is de diameter?

1 like

Bedankt, hij is nu in service, ik dacht 38 mm, grtz,

3 likes

Kleine Pontiac…

We hebben ook een Pontiac Only op HF!

3 likes

Pontiac Automaat:
image

3 likes

Wommelgem, dit is ook een beauty hoor, fantastisch mooi ook onderhouden, of zoals ik weleens zeg, mooi bijgehouden zo.

Je kunt er trots op zijn, bovendien krijg ik werkelijk een iets hogere bloeddruk bij de aanblik van zulk moois. Houd 'm verder in ere zo, wommelgem.