Heb jij liever een horlogeband van leer of silicoon

Bandjes van rubber lijken wel veel op siliconen bandjes, alleen silicoon is ook allergie bestendig.

Dank je wel voor je reactie, silicoon is dus beter voor een duiker of sporter omdat het niet verkleurt en stinkt.
maar voor het dagelijkse leven is leer dus een chiquere keuze.

Ligt aan het soort horloge. Een dresser op leer :thumbsup:

Zelf vind ik struisvogelleer tof :grin:

woow ken jij misschien een paar modellen van struisvogelleer ???
ik wist niet dat struisvogelleer werd gebruikt.

Tenzij je een siliconen-allergie hebt :wink:

1 like

@Guamashop

1 like

Dat klopt ja :joy: , maar dat komt echt nauwelijks voor.:wink:

Die horloge ziet er zeker veel beter uit, dank je wel voor je tip ik zal het zeker uitproberen.:+1:

Leer! Hier geen last van stinkende banden trouwens :blush:

Liever een leren band.
Maar op een terras/ strand in Zuid Spanje liever siliconen.Wat je zegt ,kan gaan stinken.

Op het strand silliconen altijd +1

(Om een ban te voorkomen zal ik de door mij gekozen afbeelding even niet posten)

Maar even een serieuze vraag; heb jij serieus een account samen met heb vriendin hier Edward?
Hebben jullie ook een Facebook account samen?

Gewoon even nieuwsgierig hoor…

Groet Johan

1 like

Wil je vriendje worden met het stelletje?

1 like

Struisvogelleer is sterker dan rundleer. Race motorpakken van struisvogelleer zijn om die reden ook dunner dan die van rundleer. Het draagt dientengevolge comfortabeler.

2 likes

Johan,

Ten eerste gefeliciteerd met je EMG limited ( ik was weer eens te laat😔).

En nee , ik heb hier geen account samen ,zal binnenkort mijn naam eens wijzigen. (Dan bedoel ik dus de naam hier😜)

Gr. Edward

1 like

Kippepootjes leer.

2 likes

Voor mij heeft leer ook de voorkeur. In natte omgeving een nato. Naturel kalfsleer kleurt heel erg mooi.

Struisvogelbeen leer is prachtig en heel erg sterk. Ik heb er recent een band van gemaakt in de bovenstaande cognac kleur.

Groeten,

Coos

Als je lederen band stinkt komt dat hoogstwaarschijnlijk door foute carrièrekeuzes die fysieke arbeid in de hand werken. Of erger nog: sport.

Ik heb, zittend in de schaduw met een voortreffelijke gin & tonic in de hand, eens aan m’n lederen band geroken… Nee. Die stinkt niet, nee.

Leder dus. :grinning:

4 likes

Bakkus jongen :wink: verkeerde bandkeuze…

Ik herhaal verkeerde bandkeuze!

Of bandbreedte :joy::joy:

3 likes

@Guamashop: En moeten we nu allemaal guama.nl gaan bezoeken? Adverteren via social media is niet duur. Actie geslaagd.

1 like

Leer leer leer.