Zeker dat had ik bij mân kapotte vaatwasser ook.
Maar toch de gedachte âzonde van het geld⌠de oude deed precies hetzelfdeâ⌠die gedachte heb ik bij horloges nou nooit
Zeker dat had ik bij mân kapotte vaatwasser ook.
Maar toch de gedachte âzonde van het geld⌠de oude deed precies hetzelfdeâ⌠die gedachte heb ik bij horloges nou nooit
Hey Marnix, ff een maandje met de hand afwassen en drogen, weet je meteen weer waarom je m gekocht hebt!
Goed gesprek ditâŚ
Ik wist anders zelf niet hoe snel ik een nieuwe ging bestellen op het moment dat de oude vaatwasser kapot gingâŚ
Heel dit topic!
Hij start zelf dit topic om meningen te horen. Prima toch?
Wat zit je toch te mekkeren in dit topic joh. Vijf berichten en ze klinken allemaal als kroegpraat.
Misschien dat dit je helpt. Vervang het werkwoord vinden voor bijv. lopen of kijken.
Je zegt niet âik looptâ of âik kijktâ, dus ook niet âik vindtâ.
Mijn ezelsbrug plagiĂŤren Umapa?
Echt? Niet gezien.
Ons aller ezelsbrug bedoel je. Of dacht je in een grammaticaal vacuĂźm te leven?
Je kent het verschil tussen een bericht en een regel hè. Maar verder scherp gezien hoor, allemaal getypt vanuit de kroeg en ik mekker omdat jij zo blaatđ. Geintje hè!
Zeker. Ik vond de berichten in zijn geheel kroegpraat.
Dat is inmiddels wel het niveau van het topic. Kunnen jullie eens ophouden met die onzin hier, het neukt met mijn lol in de hobby.
Hier even on topic een plaatje. Van een horloge. Waar ik voor een scheet en een knikker lol aan beleef.
Verder hoop ik dat @TheWornWatch niet zozeer zân horlogelol als meer zân realiteitszin herwint.
Haha sta nog beide benen op de grond hoor ( ja zelfs na alle wijn van gisteravond⌠)
Als je echt besefte welk privilege je geniet zou je meer lol moeten hebben in wat je allemaal kunt doen. Althans, zo werkte het bij mij altijd wel.
Tenzij je slachtoffer bent van dit fenomeen:
Is toch veel gezelliger.
Mijn kinderen weten het beter dan ik. Die zeggen als je twijfeld moet je het woord smurf gebruiken.
Klinkt gek maar het werkt wel.
Maar ik ga dat nie doen. Zie niet in waarom. Is prima zo toch ?
Zit ik anders de hele dag aan smurfen te denken
Ziet er op foto mooier uit dan live.
.