Hebben jullie nog lol met de hobby?

De meeste eitjes zijn hier zachtgekookt, Henk. Da wittegij ook. :hugs: Dat geouweneel over lijstjes en afschrijvingā€¦ Pfffff.

3 likes

Neuh. Je hebt nog nooit gefeest met de hoofdmeester, anders zou je weten dat de knip niet dik hoeft.

2 likes

Horloges zijn zo onbelangrijk!

Zoā€™n jas zou jou het hele jaar door wel staan, Chris

This is fucking awesome

2 likes

Valt mij op dat iedereen die loopt te klagen in dit topic het heeft over issues met Rolex :joy:

Ik heb zelf echt niets met dat merk en vind het een hele leuke hobby! Heb een mooie afwisselende collectie opgebouwd die ik voor een goede prijs heb kunnen kopen, en ben iedere dag nog super tevreden met wat ik heb :slight_smile: Een uitbreiding van de collectie is geen gedoe met wachtlijsten en boven list kopen, gewoon kwestie van zoeken en onderhandelen voor een scherpe prijs :slight_smile:

3 likes

8 likes

Dat kan toch nog steedsā€¦ :stuck_out_tongue_winking_eye:

image

6 likes

Dat noemen ze wijsheid komt met de jaren en leergeld betalenā€¦

Gewoon blijven doorgaan! Altijd op zoek naar de beste kwaliteit. Binnen budget.

:beers:

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Als je samenkomsten bezoekt of organiseert, op jacht gaat voor dat ene stuk, beurzen bezoekt enz. Dan lijkt mij dit gewoon een hobby.

Snap dat dat voor jou niet zo voelt. :v:ļø

2 likes

Volgens mij zeg ik dat ook gewoon :slight_smile:

1 like

Maar tudor zijn nu toch de ouwe rolex prijzen dus die gaan in dat licht dan toch ook nergens meer over,?

1 like

Gewoon een keer na gaan denken en die achterlijke over de top geprijsde Rolex horloges links laten liggen.
Concentreer je op iets anders, er is zoveel mooiers wat nog wel redelijk is geprijsd en ook verkrijgbaar is.
Rolex is een fantastische marketing machine welke inmiddels een totale massahysterie heeft veroorzaakt.

4 likes

Accepteer dat Rolex limited editions heeft, zonder dat ze vertellen dat het een limited edition is of het groot op de doos zetten. Vind het juist iets leuks hebben.

En de prijzen van vintage stijgen. Ja een Porsche uit 1997 stijgt ook in waarde en Peugeot uit 1997 niet. Kwaliteit verloochent niet.

1 like

Het zijn de donkere dagen voor kerst, relax. Daarom hebben mensen lichtjes feesten uitgevonden, om weer vrolijkheid te brengen.

Even doorbijten tot april, en je zal zien hoe leuk het weer is om op het terras te zitten; stiekem te kijken naar je nieuwe aanwinst of hervonden liefde.

4 likes

Online heb ik niets met Rolex.
In levende lijven hebben ze iets. Maar een ander merk trekt me meer, zoals een vitrine met Longinessen.
Uiteraard kan je die kopen zonder wachtlijst.

1 like

Hmmm, ik las toch echt :point_down: :joy:

Ik moet hier toch echt weg blijven :see_no_evil:

1 like

Heb recent mijn Datejust ingeruild voor een JLC Reverso Grand Taille en ik moet zeggen, ik geniet meer van de Reverso :slight_smile: .

2 likes

Mijn geluk is dat ik weinig tot niets heb met Rolex, dus is het geen pech dat ik geen 7k heb om stuk te slaan op een NA.

Gezien je slechte ervaringen zou een nieuwe GS wellicht een heropleving van je plezier kunnen inluiden. Niks geen gedoe met allerlei vreemde mankementen, daar doen die Japanners niet aan.

2 likes

Dat weet ik, maar een dial is het gezicht van het horloge. Persoonlijk vind ik de lay-out van de jouwe niet mooi. Met de groene dial en stick index is je OP imo helemaal top (voor een smalle pols).

Ik herken echter je ā€˜probleemā€™, je hebt ā€˜m en nu wil je iets anders. Als je straks dat andere hebt wil je wĆ©Ć©r iets anders en dat blijft zich herhalen :wink:

21, jemig. Mijn hobbyā€™s waren;

  • bier en uitgaan
  • spelletje spelen op de computer
  • als echte nerd naar vrouwen kijken, maar aanspreken en vervolgstappenā€¦ :blush:

Ik had 1 horloge, een stalen Lorus die ik van mijn opa had gekregen. Dat was genoeg, hij gaf de tijd aan. Ik denk dat 7k op was gegaan aan weekendje weg, vakantie, school, betere inrichting van mijn toenmalige kamer, computerspullenā€¦ het belangrijkste als laatste :smiley:

4 likes