Help! De honger naar iets nieuw is daar weer

Zoals hierboven al genoemd: Hamilton, Certina.
Longines ligt wellicht net iets hoger in prijs (?).

1 like

Goede keuze! Ik had eerst de mechanical, maar heb die verkocht en daar de Auto voor terug gekocht. Is inmiddels een van m’n meest gedragen horloges (naast een sarb017):ok_hand:

1 like

Deze Hamilton Jazzmaster power reserve zou er wel mooi bij passen. (Ook in zilver of zwart)

5 likes

Het formaat of de kleur? Formaat kan haast niet beter. 39mm breed en ongeveer 11mm dik.

1 like

de kleur :zipper_mouth_face:

Zeer zeker

Ik ben er heel blij mee

2 likes

Wil je perse een nieuwe?
Als je vintage ook leuk vind kun je heel veel leuks kopen voor €750,-

Is wel 42mm.

Nee die is vreselijk! Ik zou voor de oude groene gaan of eens iets heel anders. Duiker? flieger?

Heb ik weinig kaas van gegeten van vintage dus weet niet wat of hoe. En heb geen zin om direct een service te laten doen als ik iets koop/miskoop

1 like

ik heb mijn les geleerd, buy the seller!
oftewel, koop van een betrouwbaar iemand, of beter nog een betrouwbare winkel.
gewoon met garantie, net geserviced, etc…

1 like

Wat zou je voorstellen?

Ja misschien wel😇

in Amsterdam AWCo of AVW, beiden hele fijne ervaringen mee, of in Haarlem, Watchworks Haarlem, ook erg goed.
Er zijn er vast meer, maar dit zijn winkels waar ik uit eerste hand iets van mag vinden!

afkomstig uit belgië daar begint het al😅

Wat voorstelletjes


1 like

zitten wel kanshebbers bij hoor😁

ok…
nou hebben al deze winkels ook goede online kanalen, dus dat kan natuurlijk ook, maar als je het even in handen wil hebben is dat minder handig.
Maar goed, maak er (na dit corona gezeik) gewoon lekker een weekendje van met je wederhelft, lekker dinertje, hotel of luchtb&B en een mooi horloge kopen!
Wordt het horloge duurder van, maar je begint wel gelijk met mooie herinneringen!

1 like

bedankt al! Ik bekijk alvast eens hun website en wie weet :sunglasses:

1 like

Heel mooi, bijna allemaal kanshebbers zou ik zeggen, afgezien van een ding…
de meest zijn groter dan 40mm toch?

1 like