Help!! Ik kan niet kiezen, duiker of toch wat anders?!

denk dat de Seiko turtle de eerste afvaller is door de grootte

De bovenste graag!

Zou rustig afwachten tot je 100% zeker weet wat je wilt. Kennelijk zit het juiste horloge er voor je nog niet tussen.
Heb je ze al gepast?

1 like

Ook een hele mooie, fraaie wijzers ook :+1:

1 like

Heb precies hetzelfde. Vind ze er super uitzien maar ben bang dat die echt te groot is.

Tja, ik zweer sinds kort bij de MM200 :star_struck:
Er staat er eentje te koop hier…

Of een Aquis? Prachtige horloges, mooi merk, en er zwerven er hier een paar rond op de rommelmarkt. Toevallig zijn de normale Aquis net verkocht, dan zit je zo (2e hands) rond de 800-1000 euro op staal, dit zijn de wat duurdere :

4 likes

De Sumo laat ik even voor wat het is, de Certina is zeker een goede optie!

Je houdt van grote duikers, dus ik zeg de Oris :sunglasses:

1 like

Wat een fraai exemplaar :+1:

De datum op 6 vind ik zeer mooi

1 like

Mooi horloge, maar ben meer van een stalen band

Zien er fraai uit, vind ze wel een beetje druk om het zo te stellen

Haha, snap precies wat je bedoelt. Betrap ik mijzelf ook op. En toch blijven ze trekken. Vandaar ook zeer content met alle aangedragen horloges die nog niet op mijn lijstje stonden! Mijn blik wordt een stuk ruimer, of de keuze makkelijker wordt betwijfel ik :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Zo die is wel heel erg fraai. En ook nog verkrijgbaar met stalen band (mijn voorkeur) zie ik op de site van Baltic.

Deze komt zeker op het lijstje!

1 like

Mooi horloge, band iets minder

Heb hem gevonden online. Zeker ook een mooi horloge. Voeg ik toe aan mijn lijst!

1 like

Deze vind ik toch wel heel mooi qua vorm. Kleur oranje iets minder, maar het horloge op zich is top!

1 like

Gewoon voor een de nieuwe Steinhart Ocean one ceramisch green gaan :ok_hand:t2:

Wel de 39mm uitvoering :grimacing:

3 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye: het wordt er eerder moeilijker van dan makkelijker! Keuzestress in aantocht

1 like

Als strand/vakantie-horloge zeker een leuke optie!

1 like