Help me out here. Ik twijfel

Goh, lastig voor je.
Maar ik vind de OP geweldig mooi en als ik de plaatjes zo zie bij de NA van @wommelgem die @SwedishChef linkte kan het prima. Dat horloge verhult zijn kleine formaat uitstekend. Zeer smaakvol.

3 likes

Ik vind de groene Rolex enorm mooi. Voor mezelf echter veel te klein. 39 mm is voor mij de minimale maat. Voor een man vind ik 36 mm de minimale maat.
Maar hee, als jij 34 mm mooi vindt dragen why not.
Persoonlijk vind ik de Omega niet zó mooi. Beetje te speels.

Ga eerst de Rolex eens passen of een andere 34 mm en beslis dan.

Just my two cents

2 likes

“niet wat minder eensgezind”; Wat ‘n combinatie…
Gewoon de Omega weg doen!!!

1 like

niet doen hoor

3 likes

Ik hoor vrouwen altijd mompelen dat size doesn’t matter.
En mij maakt het ook niet zo gek veel uit. Schamen al die mannen met die kippepolsjes zich zo erg dat ze dat met een knots van een horloge moeten compenseren? :smile:
Als jouw de maat niet uit maakt gewoon doen maar ook ik vind de Omega nog steeds mooier.

Mijn 19 cm pols met een 34 mm horloge.

4 likes

Dit geen optie, Wouter?

2 likes

Ja, die is prachtig. Maar die is -helaas- weer wat duurder.

1 like

Wat moeten wij nog meer de deur wijzen?

3 likes

Ja, die heb ik vandaag ook om m’n (16 cm) pols, maar ik denk dat deze wel wat groter oogt dan de Rolex door het ontbreken van een bezel. :thinking:

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/8/2/8/82805b227955da7c4ac27ce7296e7da7b33be1d3.jpg

1 like

Ik wissel moderne maten af met 34mm vintage en nóg kleiner. Het wennen aan een maatwissel verdwijnt. Soms drink je uit een wijnglas, soms uit een bierglas.

De OP “34mm” draagt groot voor zijn maat en heeft een diameter van 35mm en een lug to lug die erg dicht bij de 36mm DJ ligt.
De Soccer time is echter wel een heel mooi horloge. Alleen jijzelf kunt weten of je de OP graag genoeg wilt.

zie nog:

1 like

Of wie

2 likes

18 likes

Voor wat betreft de maat, ik heb mijn grail dresser op weg en die is ook 34mm. Pols is ook 17 tot 18cm. Maak ik me 0,0 zorgen over :slight_smile:

3 likes

Lastig, maar ik zou er wel heel zeker van moeten zijn om de Omega de deur te wijzen. Die vind je ook niet snel meer denk ik … De Rolex kan je voorlopig nog altijd scoren op termijn.

Wat betreft de maat van de OP, je hebt natuurlijk ook de oude Constellation gehad met z’n 35mm. Wij hebben ongeveer dezelfde polsmaat en deze past prima! :wink:

1 like

De rolex!!!

1 like

Ik heb niet alle reacties doorgescrold hoor maar hoe lang kun je de Rolex nog kopen?

Weekje bedenktijd en jezelf inbeelden dat je de Rolex om hebt? :grin:

1 like

Wat betreft vorm en dial (dat groen is prachtig!) zeg ik de Rolex, maar is mij echt te klein.
Echt zonde om de omega op te offeren en er vervolgens na een paar maanden achter te komen dat je hem zelf te klein vindt.

De omega is er een die je niet zo maar opnieuw kan vinden.

Even doorsparen voor een grotere?

1 like

Ik vind ze allebei mooi. In dit geval zou ik gaan voor het horloge in een echte-mannenmaat. 34mm dus. :wink:

3 likes

Wat de 34mm betreft : als die op jouw pols bevalt, dan moet je niet twijfelen.

Ik heb de Olive Rolex om de pols gehad. Was in mijn ogen te klein op mijn 19,5cm pols.

Wel zalig mooi die Olive. De Omega is heel mooi, maar mij iets te druk.

1 like

Welke is dat?